Inlägg från: NicosMamma |Visa alla inlägg
  • NicosMamma

-----> västervikstråden 5 <-----

Ostkustens Pärla -
    Jag födde mitt barn här i Västervik för nästan 4 veckor sen och jag har bara positiva erfarenheter.
    Hade i och för sig min aurorabarnmorska under förlossningen och hon är den bästa verkligen!
    Jag kände mig trygg hela tiden och är jättenöjd, har bara positivt att säga!
    Där emot på BB fanns det en och annan surkärring men det finns det över allt!
  • NicosMamma

ludicrous-
    Säger som emelle försök att stå ut.
    Jag hoppade också av min gymnasieutbildning i och för sig för att jag flyttade ifrån Nybro mitt i terminen men jag började aldrig om på nytt för jag fick jobb direkt men det är en av dom få saker som jag ångrar så fruktansvärt mycket att jag hoppade av.
    Nu står jag här utan utbildning och får antagligen läsa resterande på distans samtidigt som jag får ta en praktikplats genom arbetsförmedlingen efter mammaledigheten.
    Men det känns surt att sitta här och veta att om jag bara hade stått ut den korta tiden som var kvar så hade jag haft en utbildning nu och kunna få ett jobb.
    Lycka Till!

• NicosMamma
    Fjanten-

Vi har Dr Brown flaska till Nico, vi har en standrad och det är nog bland dom bästa inköpen jag gjort!
    Han mår mycket bättre nu och har inte alls ont i magen längre.
  • NicosMamma
    Var inne på cids sida och såg att hon fått sin lilla bebis nu!!!
Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----