Inlägg från: Ankan217 |Visa alla inlägg
  • Ankan217

-----> västervikstråden 5 <-----

Hej alla!

Vill bara skriva och berätta att familjedaghems-barn, (de hos dagmammor) har utställning på biblioteket. De visar sina teckingar som de har gjort på öppna förskolan.

Min son är en av "konstnärerna"! Jag är inte 100% säker, men troligen kommer han vara i tidingen imorgon.

Ha det bra alla!!

• Ankan217

ShootingStar: ang pencilin: Det är bra om hon är hemma under hela pencilinkuren. Kan hon sen vara hemma med någon av er så är min åsikt att det är bäst. Direkt efter en pencilinkur är man extra mottaglig och har dåligt imunförsvar.
    Min son fick pencilin förra året, och blev jättefrisk. Dagen efter pencilinet var slut gick han till dagmamman. Det gick fyra dagar så var han förkyld igen. Då fick jag reda på detta om dåligt imunförsvar.

Ha det bra!

• Ankan217

emelle:
    grattis! Vad härligt med barnfri fest! Längtar...

• Ankan217

millabobby: Min son har inte Siv som dagmamma, men han umgås ganska mycket med henne tillsammans med hans dagmamma.

Min uppfattning av henne är att hon är en lugn, trevlig och harmonisk kvinna. Väldigt snäll mot barnen.

Ska du ha ditt barn hos henne? I sådana fall behöver du inte vara orolig.
    Jag tycker att alla dagmammor jag har träffat har varit mycket bra.

Ha det.

• Ankan217

Jullan84: Jag känner till dom, skrev ett meddelande i din gästbok.

• Ankan217

Lööv: Viborgs-området. Det finns både villor och lägenheter. 5 min gångväg till centrum.
    Breviksskolan och Marieborgskolan ligger i närheten, det finns även dagis och dagmammor i närheten.

• Ankan217

Grattis Jullan!!!

Välkommen Cammmie!!!

• Ankan217

Majalaja: Hur mår den lilla 3 åringen nu? Har han piggat på sig?

• Ankan217

FrogLeg: Hoppas att du talade om för dom på Janne Banan hur det ligger till!!!

Som du var så visste du om att man inte ska vända barnen innan 4 år. Nästa föräldrapar kanske inte vet det!

Vad är det för försäljare där uppe egentligen???

Grattis Nicki Pedersen som vann första GP´t. Han gjorde en kanonåkning ikväll.

• Ankan217

Hej alla!

Nu är det min sons tur att vara lite febrig och förkyld. Han verkar ha ont i halsen och hostar. Fast trots 38,6-38,8 i feber så kan han springa omkring. De är konstiga de små barnen.

Ha det bra alla!

• Ankan217

Marie: Det är svårt att förstå hur barn kan vara så elaka. Men det är bara att titta på vuxenvärlden. Vet inte om barnen snappar upp från det.

Jag var också ett mobboffer när jag gick i skolan, hoppas verkligen att min son slipper.
    Det är ju så svårt att veta vad man ska göra.

Men nu ska ni få höra vad som har hänt min sambos arbetskamrat!

Dom bor på markörgatan, och arbetskamratens styvdotter blev misshandlad av två jämnåriga pojkar. Dom var alla 5ÅR!!!
    Detta är polisanmält!

Marie... skulle det fortgå och han verkligen blir mer mobbad så tycker jag att ni ska göra det samma och polisanmäla.

Ha det bra alla!!

• Ankan217

Vad kul det är att så många ska få/har fått barn. Grattis och lycka till alla!

Önskar Jag!!

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----