• Fialie

-----> västervikstråden 5 <-----

Hej allihopa!

Nu är det offentligt mer eller mindre så då kan man ju lika gärna berätta det för er på fl oxå:

Vi ska få ett tredje barn i slutet av september!!!!!!!Glad Helt oväntat o inte ett dugg planerat. Men ändå lika välkommet!

Lucas -02, Lova-Li -04 och lilla bebis i magen
  • Fialie

Cid: Jag hoppas att det blir jag som köper dina böcker oxå i fortsättningen! Jag kommer INTE att ta studieuppehåll utan jag ska fortsätta plugga. Kommer givetvis att hoppa någon kurs, men bebisen ska få hänga med till skolan så långt som det är möjligt!!

Har varit hemma i nästan 2 år med bägge mina barn och känner att jag inte skulle kunna vara hemma så pass lång tid längre. Så det här kommer att bli en karriär-bebis!Flört

Lucas -02 och Lova-Li -04
  • Fialie

Cid: Har ingen aning vilken kurs det blir! Antagligen den första eller sista ht. Borde egentligen kolla upp det där...har inte orkat än! Nån sa att det var juridiken då..
    Misstänker att jag måste hoppa praktiken vt-08 oxå. Kan ju bli lite problematiskt med en liten bebis då!!Glad Men det borde väl gå o lösa tycker man.. kanske det går att flytta praktiken? Vet du om nån har gjort det?

Nej, nu ska jag gå o knyta mig. Mår sååå jäkla illa. Har inte mått så här med någon av de tidigare barnen. Fyyy sjutton! Har fått tabletter utskrivna för det, men tycker inte att de hjälper länge!

Bye bye o god natt!

Lucas -02 och Lova-Li -04 o lilla bebis i magen
  • Fialie

Sunzhine: Tack för svaret! Ska ringa så fort jag klarar av att prata ett långt telefonsamtal utan att behöva avbryta för att sticka ned huvudet i toan!Skrattande

Förresten, TACK alla ni som har grattat oss här i tråden o i gästboken! Det värmer verkligen. Att bära sitt tredje barn gör att omgivningen inte blir lika himlastormande som vid de andra barnen, kan jag o fler med mig lova! Det är liksom inte lika överaskande..

Så tack än en gång!!

• Fialie

ShootingStar: Min pojke hade oxå öroninflammation för ett tag sen (eller örontransaktion som han själv säger! Glad) och han VÄGRADE ta sin medicin han oxå. Jag försökte med allt, tills jag kom på en idé som funkade på honom. Jag blandade till en obo´j med MASSOR av obojpulver i, och hällde i pencillinen där i. Och det funkade!! Han drack som bara den!
    Nu är det ju inte säkert att det funkar på alla barn, men klart värt ett försök!

Och om rätt låt vann i schlagerfestivalen eller inte: Who cares?! Smaken är ju olika, eller hur?Flört

• Fialie

Emelle: Ett glas????!!!
    Hallå, är det mig som du dricker för så får du nog ta flera!!Skrattande

Ha det så jätteroligt ikväll o tänk inte på morgondagen.

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----