Inlägg från: väduren82 |Visa alla inlägg
  • väduren82

-----> västervikstråden 5 <-----

Hello! hoppas alla haft en bra helg? jag är sliten,festade i går för första gången på ja... väldigt länge,innan jag blev gravid *haha* Tösen är förkyld och hostar,stackarn :(

• väduren82

Hej! Grattis Fialie ;)
    Ostkustens pärla: dom är jätteduktiga på Västerviks bb,väldigt bra personal tycker jag iallafall,finns väl en och annan surkärring men dom finns överallt *haha*

• väduren82

Hej löööv!
    Jag trivs kanon i stan,men har ju alltid bott här i snart 25 år ;)
    Många hus är till salu men dom blir också sålda,det är många som vill köpa nu!

• väduren82

Halloj!
    Vill bara skriva att Karlssons är visst nåt att ha,fanns massa kläder,blev glatt överraskad,fast tittade bara lite snabbt! men kassorna var långsamma :(

• väduren82

Grattis emelle,fyllde du i går? i så fall är du ju vädur som jag *hihi* jag fyller tant i dag och ska ha tjejparty nästa helg,krogbesök efter,där har man ej varit på nästan två år *haha*

• väduren82

Majalaja: driver med mig själv lite,har alltid känt mig äldre än vad jag är och speciellt nu när man är mamma *hihi* när fyller du då?

• väduren82

ms leia: jag födde på Västervis bb den 16:e maj förra året och jag tyckte det var kanon,jättebra personal,visst finns det dom som va lite speciella eller sura,men dom finns ju överallt ;)

GLAD PÅSK!

• väduren82

Hej! ser att ni skriver om hur värkarna sätter i gång,mina satte gång samma kväll som jag hade legat och skurat badrumsgolvet och bäddat tösens säng,då slappnade väl min kropp av *haha* glad påsk!

• väduren82

Hejsan! jag håller med också om att drt var långtråkigt på bb och jag tog hand om min tös själv,har hört från en del vänner att dom lämnade i från sig barnen till personalen men jag kände inte att jag behövde det ;)
    Måste klaga på Janne banan,vi köpte en vagn där förra året och den gick sönder i går och det händer ju men när vi kom dit i går sa bruden i kassan till min sambo: det här kan du ju laga själv,är du lite händig? men så säger man väl inte och vi kunde inte laga det själva,hela plastbiten vid fjädringen hade gått av :(

• väduren82

mammafia23: det är ju bra men dom är inte så trevliga där,jo en ;)
    jag hade praktik där och jag slutade ganska snabbt!

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----