-----> västervikstråden 5 <-----
Hy tråd, va bra.
Hoppas alla haft o har en trevlig helg!
Hy tråd, va bra.
Hoppas alla haft o har en trevlig helg!
Fialie- grattis grattis... mysigt med en liten knodd...
Hoppas at du har samma tur som jag o får en snäll bebis som man lätt kan ta med
Fialie- Det är juridiken ni läser på ht. 07, om de nu inte gjort om upplägget men det tvivlar jag ju på eftersom ni ska på praktik på vt efter o då måste man ju har juridiken i bagaget. Jag har fått skjuta på min 5 veckors praktik som jag skulle gjort i höstas, ska försöka ta igen den i sommar. Ring ner o prata med högskolan så ska du se att det löser sig.
Hoppas illamåendet släpper...
Nå nu måste jag plugga ksa ju till Linköping imorgon o måste få lite gjort så jag inte får dåligt samvete
fialie- om ni är i skolan på fredag så kan du prata med dom då, både Peter och Ann är i skolan och det kan ju va skönt o disskutera ansikte mot ansikte... Men det ska säkert gå o lösa på nåt sätt. Jag tycker det e toppen att du ska ha ett tredje barn, vill jag med ha en vacker dag o alla barn förjänar lika mycket glädje från omgivningen redan från det att de ligger i magen.
Nä nu ska jag dyka ner i sängen och plugga de sista sidorna, helt slut i benen efter en lååång dag i Linköping och sen på simskola med tjejen... Kommer nog somna innan jag öppnat boken
När cyklarna åker fram till barnen vet man att våren är här. Om ett par dar ska vi ut o cykel träna stora tjejen så hon lär sig cykla utan stödhjul snart. Hoppas hon hittat balansen nuunder vintern så det går snabbt, hon är ju så ivrig att lära sig cykla men har ju dåligt tålamod när det inte kommer av sig själv...
I helgen blev jag moster till två små grabbar, jättesöta. Nu är Emma genast stora tjejen
Jag trivs bra i Västervik, kommer från stockholm, men har nu bott här i 5½ år. Visst vintrarna kan bli lite långtråkiga men sommaren är helt underbar med massa turister och håll igång. Nära till natur och hav och nära större städer... kanon helt enkelt, önska bara att det låg en 20 mil närmare sthlm
Det beror sig ju på hur bra man trivs i stockholm.. Det är ju verkligen en kontrast...
Jg är glad att slippa all stress o storstadsmiljön, men sknar familjen o vännerna. Visst saknar jag "stan" oxå, men samtidigt räcker det att komma upp nåra dar så längtar man "hem" till lilla Västervik igen.
Har ni fått jobb här eller varför fundera i på o flytta hit?
Så illa är det ju inte att man är ute på landet, Västervik är en alldeles lagom stad, med himla goa o väl bemötta människor. Det svåra är väl bara o få jobb, men det sk väl ordna sig...
Jo huspriserna är helt sjukt låga här jämfört med Stockholm.
IKEA har vi i Linköping, 11 mil härifrån... O varuhus finns det gott om, vi har Rusta, ÖB, Nordiksa, Karlsons´....
Jullan, du kan be att få ut hela journalen från MVC, det har du rätt till.
tråkväder ute o hängig storasyster hemma... Riktig mysdag hemma helt enkelt