-----> västervikstråden 5 <-----
wee har lyckas lägga upp två nya bilder iaf före och efter bild på angelinas tapeter, ni får gärna hojta till om vad ni tycker, och så snart jag orkar så ska jag fixa bilderna på resten av kåken :)
wee har lyckas lägga upp två nya bilder iaf före och efter bild på angelinas tapeter, ni får gärna hojta till om vad ni tycker, och så snart jag orkar så ska jag fixa bilderna på resten av kåken :)
Så nu har man fått upp lute fler bilder då :)
Vilket konstigt väder det har vart ute idag då
Sambon har vart ute nu sen på morgonen för att tvätta av huset, han kunde visst inte hålla sig, ska måla om det när värmen kommer ordentligt är det tänkt. Själv har man suttigt fast vid datan med svenska uppgifter ligger lite efter men börjar komma ifatt nu iaf
När sambon kommer hem igen efter sin lilla tur med crossen i skogen ska vi antagligen rensa ut i lilla sovrummet så att han kan börja slipa och greja där inne, bara ca 3 månader kvar nu sen får vi veta vad vi ska ha för färg där inne
Ha det gott alla och ha en fortsatt trevlig söndag
Hallojsan på er i det fina vädret
Själv e man barnledig fram tills på söndag, dottern åkte med sin pappa upp till sthlm över helgen för att hälsa på sin farmor
Plus att vi blir hundlediga med, hur skönt som helst ska bara slappa och njuta denna helg med min sambo, bara för det lär det väl bli dåligt väder aja finns alltid en säng att krypa ner i *hihi*
Uscha vad den lilla bökar och har sig i magen gör juh redigt ont, konstigt att man glömt bort allt sånt här från när man väntade dottern :P
Nu tänker jag va lite tråkig men kan ingen gissa på vad ni tror att det är där inne, väldigt många gissar på en tjej iaf, jag med för den delen men det e bara för att jag hoppas ju på en pojk *ler*
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mitt svenska arbete och sätta mig på altanen och njuta av den sista solen :)
Ha det gott alla!
Gahh jag blir tokig kan nån ge mig den rätta adressen till webbisar så jag med kan se dom som e födda i västervik jag hamnar juh bara fel hela tiden
Det va inget hitta äntligen :)
Åhh denna mage att vara ivägen då
Som nyss skulle ut på lastkajen för att hämta lite grejer tror ni inte jag lyckas med att skrapa upp halva magen mot den där förbannade dörren *morra* så nu har man fina rivmärken och det är ömt, klantigt eller vad? Men jag tycker den e mest i vägen vad man än ska göra nu förtiden, bara att gå på toa känns som ett världsproblem haha, kan iofs ha med att göra att magen e väldigt låg denna gång :P
Hur ska jag orka 8 veckor till? Ja jag vet man gör det :-P
Så nu e litens rum färdig tapetserat då :) Lite småsaker som fattas som matta, tavlor, skötbord m.m men fint blev det
Tycker iaf vi hihi
Finns bilder i mitt galleri för dom som e nyfikna
Jäklar vad det blåser ute, har nyss vart ute och plockat ihop alla lösa saker ute så inget blåser bort
Sambon går bara och väntar på att strömmen ska gå, vill dock inte jag för då kan jag inte sitta och uggla på fl tills jag ska sova ju
Knakar fint i väggar och tak iaf så vi får se om han får som han vill knas sambon
usch måste bara få gnälla lite
Nu är jag verkligen så trött på att vara gravid, kan bebisen komma nu tack? Har ont och känner mig bara allmänt fet, och vart tog smidiheten vägen egentligen?
Mig hittar ni muttrandes på altanen, har juh några rabatter som jag vill fixa, dock vill jag inte behöva stå som en bredbent kossa och göra det så jag får helt enkelt snällt vänta
Känningar har man varje dax uscha!! Snart vandrar jag upp till fölossningen och säger att jag går inte förens jag har min bebis
Annars är allt fin fint, så fint nu när alla bladen kommer och blommorna
ha det gott!