-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Emelle
Hmm jag som tycker min bebis är snyggast... Så de är inte svårt att slå
Syns vi på tisdag förresten?
Emelle
Jag kommer nog senare för Linda lämnar Hugo på dagis vid 9 sen kommer hon förbi hos mig så går vi tillsammans
Om nu alla barn är friska *ler*
Lena1976
Vi ska försöka komma så fort vi kan... syns imorrn
Jullan
De passar bättre på morgonen. På em är de så mycket annat
Kan inte du och oscar komma på fm då?
Fialie
Grattis grattis
Hej hej allihopa...
Jag är lite trött på min stora pansarvagn (syskonvagn) och har nu gått och blivit intresserad av att ev köpa en Phil & Teds...
Felet är att närmaste återförsäljare finns i Norrköping eller jönköping och vi har ingen lust att åka dit bara för att titta på den o provköra o provsitta. Vi måste se om våran stora Linnéa får plats i den och om Thea skulle sitta bra i "baksätet". För tyvärr håller bara baksätet upp till 15 kg om jag fattat de hela rätt. Är de någon av er som har en P&T eller känner någon som har?
Förra veckan när jag var på stan såg jag en P&T stå parkerad utanför Morella... Tittade lite extra på den men det är svårt att säga om Linnéa skulle få plats bara genom att titta på den.
En annan vagn jag sett på nätet som jag tycker verkar smidig är en som heter Musty... Någon som känner någon som har en sån eller som har en sån själv? Hittar ingen info om vad den tål för vikt osv. Nån expert?
Ojdå vad jag skriver
Hoppas alla har de bra i de fin fina vädret
Emelle
Du hade rätt de var en sån
vart så nyfiken att jag surfade in direkt för att se om de var en
shooting star
Vart har du köpt din vagn? Jag skulle gärna vilja veta lite mer om den...
ShootingStar
Tackar så mycket för info
Men de jag undrar lite är hur rymlig vagnen är och hur hög vikt de olika sätena tar. Jag ska ju ha den som syskonvagn isåfall. Kan man ha ena sätet mot sig och de andra framåt?
Jag är egentligen inne på en P&T men syskonsitsen ("baksätet") tar bara 15 kg och min tjej väger mer än så och eftersom syskonsitsen inte har liggläge går de ju inte att ha lillasyster där ännu
Det är så klurigt och rörigt, helst vill jag inte ha någon syskonvagn alls... Men jag inser att jag inte klarar mig utan.
ShootingStar
Hur går de för dig och din syskonsits? Funkar de bra? Lite nyfiken.
Jag har ju läst om P&T jag oxå tom. P&T-tråden här på FL så jag vet ju de där... De värsta är ju att Thea inte är någon liten spädis längre utan en rätt lång ståtlig dam som nuförtiden åker sittdel i sin duovagn
Så jag tror inte jag kan lägga ner henne i P&T´s liggdel (har inte ens tänkt på den delen) utan de jag menade var att ha syskonsätet bakom de främre sätet och då gäller ju 15 kg och Linnéa väger mer och Thea är beroende av att få ligga rätt mycket även fast hon ibland sitter upp
Knepigt!
Nej nu hinner jag inte skriva mer just nu