• Emelle

-----> västervikstråden 5 <-----

Hittade den jag med...

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

Här har det varit lugnt. Jobbade i fredags, men har varit sjuk restrerande del av helgen...mindre kul!

Kul det låter ni som varit ute. Jag var ute förra helgen. På jobbfest! Men det blev inte långvarit då jag skulle jobba vid 7 dagen efter igen...
    Det är inte det lättaste att hitta barnvakt åt TRE barn heller ska jag lova!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

I Blackstad kyrka är jag med döpt!!
    ...antar att det var den du menade...eller?

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

Haha, jaja det kan ni ju tro

FrogLeg-
    Japp vi ses på tisdag. Tänkte sällskapa med Anna. Hon och Fabian ville följa med. Ska vi mötas vid vanliga stället 9.15 eller vad tycker du?

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    Jullan-
    Kan bara på förmiddagen. Emilia har tid hos frisören kl 14, tyvärr!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    GRATTIS FIALIE!!!!!!!!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    FrogLeg-
    Kan ha fel nu, MEN har för mig att shooting star har musty vagnar...Har sett i hennes galleri. Hon kanske vet mer om dom. Själv har jag aldrig hört om dom...
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    Ostkustens Pärla

Jag har fött tre barn på Västerviks förlossning!
    Första ggn tycker jag inte att de lyssnade på mig så som de borde, men allt gick endå fint och jag är nöjd med förlossningen.
    De två senaste förlossningarna har varit precis som vi önskat och bemötande och personalresurser har varit som förväntat!

Sen har jag haft problemfria och friskfödda barn.
    Kanske har linköping mer resurser om det uppstår "problem".
    men som sagt. Jag har känns mig nöjd och trygg här hemma
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle
    ludicrous

Vet ju inte hur gammal du är, men om du är över gymnasie ålder så borde du väl kunna få praktik till aktivitetsstöd och genom detta få in en fot i arbteslivet...
    Annars är nog studier den enda vägen till jobb.
    Läser du på gymnasiet så har jag bara ett (tråkigt med j---ligt sant) råd.
    Läs klart. Kämpa dig igenom.
    Jag hoppade av då jag väntade Emilia. Och det har jag som vuxen ångrat många ggr.
    Betalda utb. regnar det ju inte precis över en!
    Nu har jag skaffat en utb efteråt, men skulle endå vilja haft ett gymnasiebetyg...
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----