-----> västervikstråden 5 <-----
Hänger på här också...
Hänger på här också...
Fialie:
Stort grattis!
Men vem ska nu köpa alla mina dyra böcker?
Fialie: Ah, då kan vi ju vanka runt där med våra små tillsammans i höst
Jag börjar ju iofs med en månad kvar nu fundera på vad f*n jag har gett mig in på. E så trött så det är helt sanslöst. Menmen, det är bara att stå ut, snart är det ju sommaruppehåll...om man orkar dit...
Vad är det för kurs du ska hoppa? Har du möjlighet att läsa ifatt den på något sätt?
Angående dagisplatsen har jag också fått svaret att säga upp platsen... iofs samma avdelning som shooting så det är väl inte så konstigt. Men där resonerade dom som så att man säger upp platsen och har då rätt till sina tre timmar, och sen får man söka om när det är dags för en heltidsplats igen...
Är det fel då?
Tog hem sånna där papper om uppsägning av plats och då tror jag det fanns en ruta man kryssade i om det var p.g.a. föräldraledighet...
Frogleg: eller en babytravel...dom ser smidiga ut och är inte så dyra...
Lööv: i vilket område man vill bo handlar ju helt enkelt om vad man vill ha närhet till.
Dagis, skolor, affärer, centrum, natur, vattnet? Och självklart vilken prisklass man vill ha på huset och vilket sorts hus man vill ha.
Jag tycker nog dom flesta husområden är trevliga, sen är jag uppväxt på "rätt" sida av järnvägen och föredrar den norra sidan....men jag tror alldeles säkerligen att den södra sidan avc stan är precis lika bra.
Kalmarmamman: välkomna!
Då får du ju helt enkelt bli medlem i vår tråd också!
Emelle: tror du ja. Men det är bra. Lev i förnekelse bara. Antagligen skulle sanningen bli för hård för dig. Bättre att vara lite uppe i det blå
Vad tyst det blev här?
Har ni alla flyttat ut i det fina vårvädret?
Någon som vill byta helg med mig?
Jag erbjuder en fantastisk helg ensam med en 2½ åring, barnvakt åt två tjejer på 12 och 14 år, minimalt med sömn, en tjock, sprängfärdig mage, ett skittråkigt humör och värk lite här och där,....
Vad har ni att erbjuda?
Emelle: Hmm...rörigt....men lyxigt!
Inte varje dag man får tvätten gjord samtidigt som barnen blir passade och man själv jobbar! *ler*