-----> västervikstråden 5 <-----
Hello! hoppas alla haft en bra helg? jag är sliten,festade i går för första gången på ja... väldigt länge,innan jag blev gravid *haha* Tösen är förkyld och hostar,stackarn :(
Hello! hoppas alla haft en bra helg? jag är sliten,festade i går för första gången på ja... väldigt länge,innan jag blev gravid *haha* Tösen är förkyld och hostar,stackarn :(
Hej! Grattis Fialie ;)
Ostkustens pärla: dom är jätteduktiga på Västerviks bb,väldigt bra personal tycker jag iallafall,finns väl en och annan surkärring men dom finns överallt *haha*
Hej löööv!
Jag trivs kanon i stan,men har ju alltid bott här i snart 25 år ;)
Många hus är till salu men dom blir också sålda,det är många som vill köpa nu!
Halloj!
Vill bara skriva att Karlssons är visst nåt att ha,fanns massa kläder,blev glatt överraskad,fast tittade bara lite snabbt! men kassorna var långsamma :(
Grattis emelle,fyllde du i går? i så fall är du ju vädur som jag *hihi* jag fyller tant i dag och ska ha tjejparty nästa helg,krogbesök efter,där har man ej varit på nästan två år *haha*
Majalaja: driver med mig själv lite,har alltid känt mig äldre än vad jag är och speciellt nu när man är mamma *hihi* när fyller du då?
ms leia: jag födde på Västervis bb den 16:e maj förra året och jag tyckte det var kanon,jättebra personal,visst finns det dom som va lite speciella eller sura,men dom finns ju överallt ;)
GLAD PÅSK!
Hej! ser att ni skriver om hur värkarna sätter i gång,mina satte gång samma kväll som jag hade legat och skurat badrumsgolvet och bäddat tösens säng,då slappnade väl min kropp av *haha* glad påsk!
Hejsan! jag håller med också om att drt var långtråkigt på bb och jag tog hand om min tös själv,har hört från en del vänner att dom lämnade i från sig barnen till personalen men jag kände inte att jag behövde det ;)
Måste klaga på Janne banan,vi köpte en vagn där förra året och den gick sönder i går och det händer ju men när vi kom dit i går sa bruden i kassan till min sambo: det här kan du ju laga själv,är du lite händig? men så säger man väl inte och vi kunde inte laga det själva,hela plastbiten vid fjädringen hade gått av :(
mammafia23: det är ju bra men dom är inte så trevliga där,jo en ;)
jag hade praktik där och jag slutade ganska snabbt!