• cid

-----> västervikstråden 5 <-----

Emelle: ah, okej, det lätta var gjort och resten lämnades... då kanske det kan få vara...att sätta på tvättmaskinen är ju inte så svårt, men att hänga den...såååå tråkigt..
    Dessutom verkar det på något konstigt sätt vara så att oavsett hur mycket man tvättar så är det alltid lika mycket smutstvätt i korgen...

• cid

Jullan: är du säker på att du vet vad dom gör där? Mina erfarenheter är INTE så bra där....
    Har frågat dom om grejer förut som dom inte har haft en aaaaaning om vad det är/ hur man gör osv. Så har man varit i linköping och frågat dom så har det varit världens simplaste grej....

• cid

Jag är på på fl-träff.... Isak skulle behöva leka av sig lite i parken eller så. Och nu har ju ni andra barn som är så pass stora att ni också får springa runt som skållade troll efter era barn....ja, och så kan ju Isak få lite sällskap i lekandet också. Sist var det ju typ bara Isak och linnea som var "lekstora"...
    Bara det är några grader varmare som sunzhine skrev så hänger jag på. Ja, om jag inte ligger på BB eller så förstås...

Är nerräkning här....varför glömmer man så fort allt det hemska med en graviditet? Och varför på nåt sätt kan man komma på tanken att fortsätta graviditet och bebistid? Med tre veckor kvar kan jag säga att skolarbete är rätt kämpigt... men vad fasen, man ska väl känna att man lever?
    Näe, ni ska få slippa mitt gnäll...ska tjata sönder sambons öron istället

• cid

Har ni dött allihopa av värmeslag här inne eller? Helt dödstyst ju!
    Själv håller jag på att dö av tristess tror jag. Jag väntar, och väntar och väntar....och jag har inte ens passerat BF datumet. Känns bara så drygt, egentligen är det ju väldigt kort tid kvar, MEN det kan ju nästan lika gärna vara en månad om jag har otur och går över en massa...

Tror nästan det är världens syndaste om mig...

Idag är i alla fall dagen ganska välfylld, ska försöka ge mig ut på en promenad nu på förmiddagen, sen blir det lunch på stan med pappa och så MVC...sen är det bara den grymt tråkiga kvällen kvar.. Sambon jobbar så då blir det lite långdraget.
    Menmen, snart kan ju en dag till räknas ner, och då är det EN dag närmare målet!

Hur har ni alla andra det i vårvärmen?

• cid

Lena:
    Jag hoppas på att vara på BB, eller redan hemkommen....men det är väl kanske alldeles för mycket att hoppas på...

• cid

Argh! Från och med nu så bojkottas Janne banan totalt.
    Jävla skit affär är vad det är... var där idag för att titta på syskonvagn, den som vi var intresserade av hade dom inte hemma. Men näe då, dom kunde inte ta hem en för att få titta och prova, utan dom tog bara hem om man visste att man skulle köpa den. Hur ofta vet man det då innan man provat den???? Dom kunde ju minsann inte ta hem vagnar som inte blev sålda sen...
    Fy farao vad jag är trött på den där jäkla affären. Sämsta service jag varit med om. Från och med nu handlas inte en pryl i den affären..

• cid

Ludicrous: näe...det är ingen risk. h*n har nog bestämt sig för att stanna kvar där inne...
    Kommer nog att dö gravid tror jag...men vadå...det är ju HÄÄÄÄÄRLIGT att vara gravid...eller inte..
    Har ju iofs inte BF förrän på Söndag, men när man fick reda på att man var öppen 3 cm i Tisdags så fick man ju ganska mycket förhoppningar. Dagarna har på något konstigt vis blivit tre gånger så långa.
    daniel ska ta en öl sen och imorrn ska vi på påskmiddag. Om inte annat kan ju det vara skäl nog för att dra igång förlossningen...

• cid

lud: har redan provat den. Det gav motsatt effekt. har haft en del förvärkar och så där, men efter det så stannade det typ helt av. Är väl bara att vänta antar jag....

• cid

Shooting: tyvärr så la jag ut frågan om hur lång tid det tagit för folk efter att dom varit öppna tre cm här på FL. Några svar blev....var öppen så mycket en vecka innan BF, gick över och blev igångsatt efter 2 veckors övertid... KUL! Kändes verkligen uppmuntrande.... Jaja, får väl försöka intala mig att påsken verkligen känns viktig och att det inte är skoj att föda barn under påskhelgen...

• cid

Frogleg: jo.....tack så mycket.....behöver alla påhejningar jag kan få just nu *ler* Nu vet jag i alla fall precis hur det kändes när man var liten och längtade efter julafton.... hmm...men det här är nog ännu värre...då kunde man ju åtminstone räkna ner... Hade varit SÅ mycket enklare om man åtminstone hade ett datum...

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----