-----> västervikstråden 5 <-----
ShootingStar efter 4 dagar med feber säger dom att man ska åka in..
Nova e oxå sjuk, kräks massa! Hade ingen feber i morse, men nu sover hon för tredje gången i dag och är vaaarrrm.. :( stackare..
ShootingStar efter 4 dagar med feber säger dom att man ska åka in..
Nova e oxå sjuk, kräks massa! Hade ingen feber i morse, men nu sover hon för tredje gången i dag och är vaaarrrm.. :( stackare..
Cid- hur går det för dej? Pluppar det ut någon skrutt snart :)?
haha jo alltid när det egentligen skulle kunna vänta :D Men 3 cm.. det är ju ändå endel!
Ni får väl färdknäppa lite :D
Segt.. Fotmassage säger jag bara..
Oskar satt och masserade mina fötter, och helt plötsligt hade jag värkar med 10 min mellanrum, man har visst någon punkt på fotsulan under stortån och som ett sterck mellan fotknöl och stortå
Cid- Var inte din syster oxå öppen typ 2 cm i flera veckor??.. Fasiken vad jobbigt! men jag var öppen 3 cm när jag kom in till förlossningen.. :)
Ta det lungt bara så du inte håller på att trötta ut dig innan förlossningen!
Men springer du i trappor som höggravid för att få igång förlossningen så orkar man ju inte med förlossningen när den väl startar :P
Någon här som bor på jurastigen?
gaah! Försöker komma in på webbisar, men det funkar ju inte!! :(:(:(
dom e ju inte ute..
men sunzhine du vet väl? vad bidde det?
JooO! En liten flicka!
Fint i VT Cid!
Grattis majalaja
Majalaja! Ring centrumgården och fråga!!! 88754
Majalaja. Du får ändå fylla i nytt schema när han börjar sen så :)
vi har inte heller någon aning om tider i höst, vi har inte fått scheman än!
Cid. Var inte det dagiset från tre år? Vet iaf att det var äldre än vad nova är. så slipper vi ha dåligt samvete... :P
jag vill ha nova på ett i ur och skurdagis.. så såg vi det i tidningen och.. fan det låg vid skogshaga.. då har ju vi inte så mkt möjlighet.. så då blev vi glada när nova var för liten :D
ShootingStar- berätta hur det har gått! Inte könet om du inte vill alltså, men allt annat :P Och hur du klarade dej på britsen haha :)
Vad mysigt! Vill oxå vara gravid!!! den kan ju komma närsom nu så.. det är väl dags att hålla sig uppdaterad på webbisar...
Hur går det för Odine då?