Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Emelle

Nej jag vill inte ha en UJ... Vill ha en på längden. En lätt och smidig vagn P&T eller Musty är ju perfekt eller en inglesina
    Om man skulle ha en UJ kunde man likaväl köpa en baby travel o spara flera flera 1000 kr. Dom verkar vara liknande varanndra förutom att BT är tyngre och inte lika Hipt som UJ hihi

• FrogLeg

Majalaja

Kanske var hennes Den var min favvofärg iaf RÖD. Har hon den till ett eller två barn? Jag skulle ju behöva testa med syskonsitsen både uppe på vagnen och bakom. Om du förstår Nej jag vet inte heller hur man skulle kunna ses. Men finns hon här på FL?

Tack tack

• FrogLeg

Majalaja

Finns hon på FL eller hur ska jag få ifatt på henne? Vem är de? Kanske vet vem hon är? Känns lite bråskande... hmm

• FrogLeg

ludicrous
    Ja man behöver ha P&T´s vagn till den kostar 5495 kr på 1klass + syskonsätet 995 kr.
    Men man kan få samma saker + regnskydd om man beställer från utlandet för ca 4300 kr
    De är lite skillnad.

Majalaja
    Vi är lite osäkra på vagnen än... Frågade på P&T tråden om den inte tippar bakåt lätt, de gör den visst... Jobbigt om Thea sitter bak i syskonsitsen och Linnéa går jämte vagnen och hon får ett ryck och rusar iväg Då kan jag ju inte bara släppa vagnen och springa efter Nea... De gick visst inte att åka buss heller om man hade en sittande i syskonsätet och ingen fram för då välte vagnen Fasen de finns både för och nackdelar med allt...
    JAg har försök tatt hitta nån test med vagnen typ råd och rön men de finns inga sånna.
    Våran Brio syskonclassic är bra MEN några minus *rätt klumpig *Tung *och vi får inte ut den genom dörren på ett smidigt sätt. Annars har den allt bra... Stor sittyta för barnen båda sätena går att ha liggläge man kan vända sitsen mot sig eller till sig och de är en stor varukorg under. Det är inte lätt att hitta den ultimata syskonvagnen, den verkar inte finnas tyvärr

Shootingstar
    Vad bra VArt vagnen ostabil på nåt sätt? Hur funkade de med villäge osv? Vilka vikter klarar de olika sätena?

• FrogLeg

RÄTT SIDA AV JÄRNVÄGEN = SÖDRA... Jag har alltid bott på denna sida (förutom att jag fuskade i ca 4 år genom att bo på Bredgatan, Men de räknas väl som rätt sida ) Hursom skulle jag nog aldrig kunna tänka mig att bo norrut hihi

• FrogLeg

ShootingStar

När jag skulle ge Linnéa hostmedecin när hon var dryga året använde jag mig av två skedar en med hostmedecin och en med saft... Jag gav först saft sen hostmedecin och sen saft igen (om hon ville ha) och de funkade, de gick kanoners Testa går ju att göra... De var inget tvång, nuförtiden säger hon när hon ser hostmedecinsflaskan i kylen "Nea ha hostmedecin *host host* lite dålig hostig" haha

Lycka till

• FrogLeg

ShootingStar

Vi köpte vårat babyskydd för 499 kr... Och de har varit bra, trots att vi köpt de från ellos... www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=165462&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dbilbarnstol%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
    Hoppas länken funkar.

Nu börjar de iaf bli dax att köpa bilbarnstol till Thea... Men vi vet inte hur vi ska göra. Storasyster börjar redan växa ur sin stol och de finns inga större på marknaden jo en som är 1,5 cm längre i ryggen, vi vill inte vända henne om än Bara problem *suck*

• FrogLeg

Majalaja

jag tycker det är bra... lite knöligt med bältena men jag tycker verkligen att de är värt sina knappa 500 spänn. Lägger hellre pengarna på en P&T

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----