-----> västervikstråden 5 <-----
majalaja: grattis på den stora dagen,fyller du 35?
Trevlig helg önskar jag alla!
majalaja: grattis på den stora dagen,fyller du 35?
Trevlig helg önskar jag alla!
Halloj!
I dag blåser det ju massor,ska träffa tre mammor från min föräldragrupp i dag och vi ska gå till lekparken och gunga men får se om man får gå hem till Anna istället!
Ha en bra dag!
majalaja: gratta din söta son,såg honom i vt ;)
Japp det blev tyst ;) tycker synd om min ängel som är jättesnorig igen,blä!!!
Ha en trevlig helg alla!
Imorgon blir det sexparty för par här,ska bli skojigt *fniss*
Hej! ja barn kan va väldigt elaka,fråga mig,blev mobbad från typ fyran till åttan ;( hoppas verkligen inte min dotter blir det,då slr jag till mot skolan och lärarna! på min tid gjordes inte så mycket!
Ja lycka till Marie,det är bra att du bryr dig!
Hoppas alla får en trevlig helg!
Imorgon åker jag och sambon på spaweekend,kommer hem på söndag,ska bli jättemysigt att komma i väg bara han och jag men kommer ju sakna min dotter oerhört mycket!
Hallå! min och sambons helg har varit helt underbar,vi var på hotell högland iNässjö på spaweekend,åt två-rätters på fredagen och tre-rätters på lördagen och det var jättegod mat!
Frukost båda dagarna,fri tillgång till relaxen,vi har badat bubbelpool,bastat och fått två behandlingar som var jättemysiga!
Gick på chokladprovning som var gratis också och det var gott och speciellt.
saknade ju Natalie massor men man hade ju lite att göra som tur var! men nu är hela familjen hemma!
här var det inte livat *hihi* läskigt med åska i går......
Halloj! är det någon som har barn på gullvivan här? eller känner nån annan som har? är det bra?
Trevlig helg!
Här ska det bli ett årskalas imorgon med släkten ;) fast min tös fyller ju på onsdag!
löken: japp vi har fått plats till Natalie,hon ska börja i augusti ;)
löken: ingen aning om vart vi hamnar,har bara fått veta att vi fått en plats! imorgon fyller min ängel ett år,det ska vi fira med att gå och sjunga på liten och stor hela familjen ;)
sunzhine: tackar och niger ;)ja än så länge har dagen varit bra,ska ju fira när sambon kommer sen!
Halloj! hade barnkalas här i går för första gången eftersom min tös bara är ett år ;) gud va roligt det va men trött i huvuvdet blir man ju *hihi*
Shootingstar: har hört att Kräftan är bra,min kompis dotter går där tror jag!
Halloj! måste bara berätta vilken skum läkare vi träffade på bvc i går,först kom hon 45 minuter för sent,hon glömde bort tiden och när hon skulle vaccinera tösen blev hon nervös och visste inte riktigt hur hon skule göra,är man läkare ska man väl kunna sånt?
ja det va det,vi har Helen,en äldre med glasögon och hon är ju jättebra men den här läkaren kommer ju från esplanaden tror jag och hon heter Hanna!