• Odine

-----> västervikstråden 5 <-----

ShootingStar-
    Ja det e synd om oss nu
    Är lite avis på att du ska få ligga en hel timme och titta på den lilla, jag klarade juh knappt en kvart nu sist, dumma bebis att ligga dumt säger jag bara

Jag hade nog frågat efter könet, men det är jag det hihi. Hade juh tänkt att göra det på detta ul vi va på men men det blev som det blev

Men inte alls lång tid kvar för oss nu juh, på nått sätt lär vi överleva iaf haha

• Odine

Vad händer om ens sambo har roligt åt ens navel och har en svart penna? Svaret finns i mitt galleri under starka bilder

• Odine

Tur att det mesta gick bort när jag duschade annars hade nog min barnmorska fått sig ett gott skratt iaf har tid på torsdag så

• Odine

Hejsan tråden!

Hur e det med alla?
    själv är man förkyld och hostig känns inte skoj alls just nu, är så öm i hela magen pga denna retliga hosta *suck* Undrar då vad den lill* tycker om att guppa runt där inne?

Ne får hoppas att det snart ger med sig bara så man kan få sova lite mera, men visst det där med att sova den sista månaden är juh inte det lättaste *ler*

Var juh på mvc igår iaf, allt såg fint ut, dock är inte den lill* fixerad änu men chansen att den skulle vända sig om nu är juh minimal, och idag var vi och skrev på om faderskapet.

När sambon satt och läste igenom papprerna så utbrister han, "men det står juh fel där" och peekar på mitt efternamn, umm ne jag heter juh så.. ne det ska juh stå mitt efternamn.. och så ler han bara.. hmm undrar vad han har för planer den där knasbollen man kan juh alltid hoppas på nått bra iaf

nej usch ska leta upp nått att äta och nånstans bekvämt att sitta magen e inte alls att leka med just nu *suck*

ha det gott alla!

• Odine

Hejsan tråden!

Hur e det med alla?
    själv är man förkyld och hostig känns inte skoj alls just nu, är så öm i hela magen pga denna retliga hosta *suck* Undrar då vad den lill* tycker om att guppa runt där inne?

Ne får hoppas att det snart ger med sig bara så man kan få sova lite mera, men visst det där med att sova den sista månaden är juh inte det lättaste *ler*

Var juh på mvc igår iaf, allt såg fint ut, dock är inte den lill* fixerad änu men chansen att den skulle vända sig om nu är juh minimal, och idag var vi och skrev på om faderskapet.

När sambon satt och läste igenom papprerna så utbrister han, "men det står juh fel där" och peekar på mitt efternamn, umm ne jag heter juh så.. ne det ska juh stå mitt efternamn.. och så ler han bara.. hmm undrar vad han har för planer den där knasbollen man kan juh alltid hoppas på nått bra iaf

nej usch ska leta upp nått att äta och nånstans bekvämt att sitta magen e inte alls att leka med just nu *suck*

ha det gott alla!

• Odine

Hejsan tråden!

Hur e det med alla?

ha det gott alla!

• Odine

Shootingstar:
    Faderskapet, det ringer du upp till familjerätten nr: 88552, du ska prata med nån Inger Larsson

Tyckte det va lika bra att få det överstökat nu innan ungen ploppar, ska bara ringa dit sen när barnet e fött så man kan fylla i lite info som sagt.

Sova e ett rent h*lvete, plus att man åkt på förkylningen som sagt och rethosta, vad mer ska komma?
    Tror att magen sjunkit en hel del känns juh som om man har halva magen mellan benen nu när man sitter ner *suck*

Får man verkligen vara så här trött och depp på allt som har med graviditeten att göra nu?

• Odine

*suck* fortfarande sjuk vad e detta? Längtar verkligen efter att hostan ska ge med sig så man kan få sova om nätterna igen.

Är glad över att det enda som händer i magen under hostatackerna är lite sammandragningar och att den lill* rör på sig lite, tycker att den borde tyckte det e obehagligt egentligen men men

Vill bli frisk sen kan bebis komma när som

• Odine

Jahop så gick man in i v 38 idag dårå Nu kan bebis få komma tycker jag, har tapetserat om i hallen och jag är nu förälskad i hallen, väntar bara på att få tillbaka dörren från svärfar han skulle lacka om den så den blir vit och fin igen

Sen ska spegel upp och lite hyllor och en ny matta ska köpas, ingen som har en vit telefonbänk till salu?

Skönt att ha lite sånt här att tänka på istället för att ligga och bara vänta på bebis, meh nu regnar det med jag som hade tänkt att ta en långpromenad med hunden juh... Aja.

Ha det gott alla!

• Odine

ShootingStar- Hostan är borta, men en evigt rinnande näsa får man dras med iaf Har sovit så skön dom senaste dagarna så jag har inget att klaga på just nu Men än att bebis är kvar där inne *ler*

Skulle vara kul om vi ligger där samtidigt, dvs om jag nu kommer stanna kvar, men det lär jag nog göra skulle jag tro. Ne nu får det bli frukost magen morrar som jag vet inte vad.

Hoppas din förkylning snart ger med sig vet hur jobbigt det är!

• Odine

Majalaja- Vad säger du så för nu ommer man hoppas änu mer på att den lilla kommer snart, även om jag försöker intala mig själv att jag lär gå över tiden haha
    Men svärmr tror inte jag kommer det tanka på hur låg min mage e nu, men sånt tror jag inte på *visslar oskyldigt*

• Odine

ShootingStar-
    Jo jag gick 10 dagar över tiden med Angelina, var samma där ville hem ca 6 timmar efter förlossningen, men stannade snällt kvar för att dom ville det, denna gång får vi se hur det går, blir det en jobbig förlossning stannar jag men mår jag bra och bara känner mig less på att vara där så vill jag hem

• Odine

ShootingStar-
    Vi kan byta plats för jag vill veta Men eftersom jag måde så dåligt när vi gjorde ul så blev det juh inte av *buhu* men samtidigt känns det som om det kvittar just nu är inte långt kvar alls tills vi får veta vad det är för krabat där inne

Det enda negativa jag skule kunna komma på egentligen av att få veta könen är att det nu inte är det könet dom sagt när väl bebisen tittat ut

• Odine

Odine är fortfarande tjock och klumpig
    Har sagt att den får stanna till den 1 juni, dotterns sista dag på dagis och min sista dag i skolan, sen är det fritt fram för den att komma

Ska till MVC nu på torsdag får vi se om den fixerat sig eller inte den var juh ruckbar sist så

Nej nu ska jag åla mig ner i soffan hos sambon!
    Ha det gott!

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----