• Jennyrockar

Sova på soffan?!

Min sambo somnar där på kvällen efter att jag gått å lagt mej, å oftast sover han där hela natten, ibland kommer han in å sover hos mej sista timmen innan klockan ringer!

Å faktiskt, om vi bråkat å går å lägger oss osams ( händer väldgit sällan)  så sover han därute!

Jag kan nog säga att han sover på soffan 5 av 7 nätter i veckan!

~Isaac 9/7-05 å Morgan 9/10 -06~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-25 20:57:26:
    Ja, berätta om det är du eller sambon som sover eller inte på soffan å varför gärna!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sova på soffan?!
  • Syskonen Stjerneby

Ibland men väldigt sällan, kan vara ganska skönt att sova i soffan, ligga o kolla tv innan man somnar.

~Mitt lillhjärta Zonny, 051209~
  • Nevada

Sådan är jag också.. sover hellre på soffan än i sängen
    mycket goare ju!

• maruttan

Sover hellre i sängen! tycker det är såååå jobbig när jag somnar i soffan och måste gå upp, borsta tänderna och klä av mig så därför undviker jag att somna i soffan öht!

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • aniratac

Ibland sover båda två i våran tvåsitssoffa!

• Zemiramis

jag lider av ganska stora sömnstörningar så jag sover på soffan ibland för att inte väcka min man med allt mitt suckande och snurrande i sängen. Samt då kan jag ligga och småkolla på tv eller lösa korsord eller nån annan spännande nattaktivitet...

• Trollslända

Svarade aldrig då jag aldrig sover hela natten i soffan....
    Somnar däremot OFTA i soffan (sköööönt) men vaknar aldrig senare än kl 24.00 (av ngn lustig anledning) å masar mig då in i sängen...

Sambon brukar dock tjata upp mig betydligt tidigare än så...

♥ Casper - mammas älskling ♥
  • marie1973

Det händer att jag går och lägger mig på soffan när min man kommer hem från en fest och då är risken stor att han börjar snarka. Nu har vi kommit överrens att han ska bädda madrassen i vardagsrummet när han ska ut, så får jag sova i fred i sängen.

• Dino78

Ofta, fast min sambo lägger sig där med flit. Och han sover inte påsoffan utan i gästrummet.

DIF i själ och hjärta
  • Gumlan

han ligger o sover på soffan nu

Ja kan lägga mig där ibland när han snarkar för mycket... han somnar där ibland på kvällen. så ibland blev mitt svar sen har man slängt ut han ur sovrummet nån gång med *fniss*

• Stålmamma

både jag o sambon sover på soffan varje natt
    varför vet jag inte har bara blivit så mycket spelar in oxå att lilleman sover jätte dåligt då vi sover i sängen (han ligger i vårt rum) och vi vill inte flytta han än till sitt rum då vi misstänker att det är mögel där men kan inte göra något åt det försen till våren/sommaren

Svar på tråden Sova på soffan?!