• Jennyrockar

Sova på soffan?!

Min sambo somnar där på kvällen efter att jag gått å lagt mej, å oftast sover han där hela natten, ibland kommer han in å sover hos mej sista timmen innan klockan ringer!

Å faktiskt, om vi bråkat å går å lägger oss osams ( händer väldgit sällan)  så sover han därute!

Jag kan nog säga att han sover på soffan 5 av 7 nätter i veckan!

~Isaac 9/7-05 å Morgan 9/10 -06~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-25 20:57:26:
    Ja, berätta om det är du eller sambon som sover eller inte på soffan å varför gärna!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sova på soffan?!
  • MommysLittleMonster

Svarade Aldrig, främst för att vi inte äger nån soffa Har fyra fåtöljer å de är lite svårt att sova där men för det är det inte sagt att vi vill sova tillsammans när vi bråkar som värst...men det är rätt bra att det är mer eller indre omöjligt somnar sällan osams då

♥ Alli född 22 Mars -06 ska bli storasyster till Elis BF 29 Maj -07 ♥
  • AasaC

Har nog aldrig hänt att min man somnat i soffan (inte jag heller för den delen).

• guldplutt

jag somnar ibland i soffan framför tv:n om jag är trött, men jag vaknar alltid o går o lägger mig på riktigt i sängen. sovit hela natten i sängen har vi bara gjort några få gånger när vår dotter varit väldigt stökig på nätterna, o vi har behövt turas om att få sova lite bättre.

• Dinkanesh

Sambon är den som är soffsovare av oss två. Dock sker det ganska sällan. Nästan alltid i samband med att rumpan hans utsöndrar otrevliga lukter. Konstigt nog...

• Vårsolen

aldrig på natten, däremot så somnar jag ofta framför tv:n dag som kväll,fast jag sover kanske max en halvtimme då

• Lycka80

Endast om sambon snarkar för mycket, el någon av oss är sjuk.

Mamma till Fredrick 020226 & Moa 061008
  • Teskedsmamman

Om maken är förkyld så snarkar han och då sover jag där, eller om något av barnen är sjukt, då går vi ner och de sover på en madrass på golvet och jag på soffan...

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.19) BF - 070723
  • freckle84

Sambon sover på soffan varje natt. Han snarkar pga förstorade halsmandlar. Hoppas på operation innan den lille kommer i Maj.

• mickz

Sambon somnar på soffan nästan varje kväll men vaknar efter en halvtimme ca (jag har oftast inte hunnit somna) sen kom han å lägg sig hos mig

Ja väger inte för mycket ja e bara för kort
  • nerys77

Jag sover på soffan ibland, eftersom jag är så lättstörd på nätterna. Vi har en sexmånaders bebis som sover i vårt rum, och ibland om han ligger och grymtar i sömnen vaknar jag av det och kan inte somna om. Jag har en kudde över huvudet när jag sover, men det räcker inte alltid, så då tar jag med mig täcke och kudde och lägger mig på soffan. Då ligger jag där tills de stora ungarna väcker mig på morgonen.

Soffan är jätteskön, men kunde varit 20 cm längre...

• onka

Min sambo sover alltid på soffan eftersom han snarkar så illa. I sängen ligger jag och bebis och brer ut oss (i alla fall bebis, jag har mindre plats än sambo på soffan....)

I desperat behov av lådspärrar
  • sis02

Ibland somnar sambon på soffan och gör han det sover han där hela natten. Men nu händer det väldigt sällan eftersom vi blev tvugna att flytta vår säng i vardagsrummet pga utrymmesbrist så nu får han ju ligga i sängen och se TV

Nina 33 mamma till Sandra 10, Isabelle 6 och Simon 4 år, sambo med Mats 31
  • Moj Katile

Maken kan somna i soffan men då väcker jag alltid honom! har svårt att sova utan honom i sängen.

Svar på tråden Sova på soffan?!