• Mirris

Kan man inte hitta vem som bor på en viss address på Hitta o Eniro längre??

Om man har en adress o vill veta vem som bor på den adressen... kan man inte längre hitta det nånstanns???

Om jag skriver in address på Hitta elelr Eniro så kommer det inte upp vem som bor där. Det måste va nåt nytt eller gör jag fel????

• Svar på tråden Kan man inte hitta vem som bor på en viss address på Hitta o Eniro längre??
  • Mirris

Ingen som vet?

Förr då kunde man skriva in en adress o sen få upp alla som bodde där. Kanon när jag skulle ringa till grannen o inte visste vad dom hette i efternamn.

Men nu funkar det inte alls ju.

• DWD

jätteknäppt, dom måste ha ändrat...trist

• Mirris

Ja riktigt trist ju!

Nåja.. jag får väl tåla mig o ta reda på det på nåt annat säät

• CuteElliz

du kan ju bli medlem på www.upplysning.se o söka på adressen där... då får du tag på alla som bor på samma adress o sen kan du söka på specifik person på hitta o eniro o få telenr... ett tips ifall dom slutat me den funktionen alltså...

• ming

Det trodde jag inte ens att man kunde öht tidigare.

• Zeahawk

Tror de har tagit bort funktionen av "säkerhetsskäl", men man kan ju lika gärna registrera sig på ratsit, då får man som bonus fram en massa annat kul om personen med... ;)

• Mirris

Smart.. på Upplysning kom man iallafall lite närmare. Tack Cute Elliz.. nu ska jag försöka luska ut vem som bor där.. inte så många på den gatan iallafall!

• Mirris

Dom måste ju ha skrivit fel i annonsen på Hemnet.. den addressen finns ju inte som står där.

SÅÅÅ nyfiken på vem i hela friden som bor där i värsta palatset

• Krstajic

www.ratsit.se där kan du se om personen har nån skuldanmärkning, hur mkt den drar in i månaden/året.

• Mirris

jo Ratsit känner jag till.. men adressen finns inte där heller.

O dom som bor på den enda kända adressen i närheten verkar lite för gamla för att bo där.

Kanske dom redan flyttat ut o ändrat sin adress.. skitsamma.. TOKfint hus iallafall..

Lägger väl in länken till min nyfikenhet

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4

• ming

Haha, coolt med egen bowlingbana!

• Mirris

Ja visst var det. O tänk om man hade 17-18000 att lägga på att bara bo.. då kunde man köpa det. Tänk va bensinkostnaden skulle bli låg när man bor så nära jobbet

(ligger väldans nära där jag jobbar)

• Catch

Birthday.se kan du se vem som bor på vilken adress. Välj bara avancerad sökning så...

• annroll

Oj va fult de va innuti!! Men fint utanpå... Men för 5 mille skulle ja aldrig köpa det. skulle verkligen behöva totalrenoveras..

Svar på tråden Kan man inte hitta vem som bor på en viss address på Hitta o Eniro längre??