Onlinespel som inte kostar
Tänkte börja spela något mmorpg. Men jag är inte så värst intressrad av att betala varje månad. Vilka finns det som man kan spela utan att spendera pengar varje månad? måste ju vara roligt också!
Tänkte börja spela något mmorpg. Men jag är inte så värst intressrad av att betala varje månad. Vilka finns det som man kan spela utan att spendera pengar varje månad? måste ju vara roligt också!
Du måste ha det första gw, dom andra e exspanison
Guildwars va kul i ungefär två veckor.
Varför?
Vet inte riktigt faktist, tyckte det var rätt enformigt och rätt kasst pvp spel.
Tacka vet jag DAoC.
Annars har du ju det bästa, och första MMORPG spelet, Ultima Online. Går att ladda ner ifrån www.uo.com så får du 14 dagar gratis speltid. MEN det finns mängder av gratis servrar till det här spelet, sök bara på google eller annan sökmotor efter typ "Ultima Online Free Shards" eller liknande...
Lycka till.
Vad är det för system krav på Ultima Online???
Oki. Ne bara undrar iom att jag har inte mer en 800 mhz i datorn så då kan det lätt bli att man går på en nit
Har skapat en ny liga i det gratis onlinespelet www.xperteleven.com där du får ett eget fotbollslag att coacha.
Detta kommer vara en snabbliga med ganska få lag för att få snabba säsonger.
Hann du inte söka ett lag i mina liga Sweden Rock, så börja i denna istället så kan du alltid gå med i den andra ligan till nästa säsong.
Den nya ligan heter Hul(ligan)
1. Surfa in på www.xperteleven.com
2. Registrera dig
3. Sök upp LigaID: 95977 och ansök om ett lag