• jennan

BB Kristianstad???

Hej hej!
    Har en fråga till er som fött nyligen på BB i Kristianstad. Det är 4 år sen jag var där...då hade de det mesta, typ hygienartiklartill mammorna och blöjor till bebisen. Har de det fortfarande?? Några andra tips kanske bortsett från den "vanliga" packningen??

• Svar på tråden BB Kristianstad???
  • Rhona

Hej Jennan!
    Jag väntar mitt första barn och kommer föda på Kristianstads BB, skulle bli jätteglad om du ville skriva några rader till mig och berätta hur det var när du födde ditt första barn där. Jag förstår att mycket kan ha ändrats, men ändå...
    Kram/ Rhona

• MollyMus

Födde min son där för drygt ett och ett halvt år sedan och är så nöjd. Underbar personal och min man fick stanna hos mig i fem dygn och vi fick ett eget rum där de förde ihop två sängar så att det blev en dubbelsäng. Så kom de bara in med mat till oss och när de ville kolla lillen. Helt fantastisk upplevelse rakt igenom. Och som svar på ursprungsfrågan kan jag säga att då fick man iallafall blöjor och sådant. Lycka till!!!

• Malin78

Undrar också, född mina barn där för 3½ resp. 2 år sen och då fick man också bindor och tygblöjor, men sen har man hört att man får ta med sig sånt själv, ska nog ringa en kompis som precis fått barn och höra..återkommer:)

• Malin78

Nu har jag luskat lite...bindor får man. Dem har skippat tygblöjorna som dem hade när jag låg där senast, men där är ju ett litet paket blöjot i den här babybagen.
    Åh, vad jag längtar nu...*s*

• jennan

Som jag trodde med blöjorna då... De har skippat det i Ystad också eftersom det var så hård åtgång på dem....

Svar på tråden BB Kristianstad???