• Superpinglan

Varför smakar vissa tjejer så illa och andra inte??

Jag är bisexuell och har gett runt 10 tjajer oralsex. Det finns två typer; antingen de som smakar gott eller de som smakar illa oavsett om de har badat illa. Tjejerna som smakar illa verar helt omedvetna om det. De smakar liksom surt och så illa att man ibland nästan vill avbryta.

Jag tycker att detta käns så orättvist. Varför är det så att vissa kvinnor NATURLIGT smakar urk och andra nästan ingenting??

• Svar på tråden Varför smakar vissa tjejer så illa och andra inte??
  • twentyone

Haha..jadu..har inte det med PH värdet att göra?

Samma sak med män.

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
  • Superpinglan

Jo det har ju med PH-värdet att göra.... Men va fan.. Skulle jag vara medveten om att ag hade ett kroniskt surt PH-värde därnere och smakade surt trots att jag badat innan skulle jag bli helt osocial i sägen :-/

• Anonym

Och hur fan ska man bli medveten om det då? Man kan ju inte slicka sig själv eller??? Och om ingen säger åt en hur ska man då veta?

• Superpinglan

Man kan stoppa ner ett finger när man är våt o smaka lite då känner man.. Jag säger inte att man ska undvika att ha sex för att man smakar illa men tanken har slagit mig.. Så många sm inte smakar bra och jag är tjej själv.

• Anonym

Men om man inte har lust att slicka nån annans fitta. Hur ska man då kunna veta hur de ska smaka?

• Anonym

Smaka skulle jag aldrig göra men däremot har jag luktat på fingret efter att jag har onanerat eller nåt. Men även om jag tycker att det luktar okej så betyder ju inte det att en man skulle tycka att jag smakar okej.

• veronicaermanbriks

Hur smakar du själv??? Är du säker på att du är så mumsig???

I´m not a bitch, I´m THE bitch and I´m Mrs Bitch to you!
  • Superpinglan

Tycker man själv att man luktar/smakar ganska neutalt och ok så är man förmodligen neutral där nere också... Jag skriver inte detta som ett påhopp.. Utan tanken slog mig. Är rädd själv att smaka surt ibland

• Superpinglan

veronicaermanbriks

Jag har vart neutral men senaste månaden har jag fått förhöjt PH värde och smakar surt.Ska till gyn o kolla det. Får ofta komlimanger från killar som säger att jag smakar gott/nutralt så på det sättet vet jag. MEN PH- värdet kan förändrs på ALLA kvinnor.En kvinna som har smakat gott kan plötsligt bli surare

• veronicaermanbriks
    Superpinglan skrev 2007-02-27 00:35:30 följande:
    veronicaermanbriks Jag har vart neutral men senaste månaden har jag fått förhöjt PH värde och smakar surt.Ska till gyn o kolla det. Får ofta komlimanger från killar som säger att jag smakar gott/nutralt så på det sättet vet jag. MEN PH- värdet kan förändrs på ALLA kvinnor.En kvinna som har smakat gott kan plötsligt bli surare

jaja, okej.

Smaka på mig själv skulle jag aldrig göra..någonsin. Det är ju motbjudande *urk*

I´m not a bitch, I´m THE bitch and I´m Mrs Bitch to you!
Svar på tråden Varför smakar vissa tjejer så illa och andra inte??