• Majas mamma

Fifi-figurer?

Jag har hört att det ska finnas att köpa plastfigurer med karaktärerna i barnprogrammet "Fifi och blomsterfröna". Vet någon vart man kan köpa dessa? Gärna på nätet!

• Svar på tråden Fifi-figurer?
  • Majas mamma

Ok, då är det inte så konstigt att jag inte har hittat dem här då för de affärerna finns tyvärr inte här i Luleå...

• Majas mamma

Ingen som vet om man kan beställa dessa på nätet någon stans?

• FruHH

Hej!

Jag har åxå hittat dom hos BR & Toys´r us... Men faktiskt ingen annanstans. Det är helt underbara. Köpte en saccosäck till tösens 1-årsdag och nu är jag ute efter en matta till hennes rum. Men den finns dessvärre inte att få tag i i Sverige. Så jag kontaktade företaget som gör dom, i Danmark och frågade hur jag skulle kunna göra. De sa att de kunde göra den på beställning. Bra tänkte jag!!! Men så frågade jag hur många man var tvungna att beställa (tänkte ha info ang. det att lämna till affären). Svaret blev 1500 stycken... Har svårt att tro att det skulle bli sålt... Så jag sökte lite på nätet. Bl.a. här finns det:

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_d_h_/203-8530988-6934364?url=search-alias%3Dtoys&field-keywords=fifi

Lycka till!

Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns!
Svar på tråden Fifi-figurer?