Hej Vittel! Jag har faktiskt sett sidan innan, då jag surfade omkring efter mina missfall. Jag såg att man kan behandla kvinnor m låg hormonproduktion i början...jag misstänker att jag e en sådan. Mina plus kom 8 respektive 14 dagar efter bim.
Jag fick min mens i lördags, om det nu var mens. Ären smula bekymrad då jag två dagar tidigare vaknade av en grym smärta i buken, svettades och det gjorde skitont. Jag brukar normalt sett blöda 3,4 dagar vid varje mens men denna gången höll det på bara under lördag-dygnet. Blodet var ljusrött och kom rikligt i början. Samma sak hände förra gången, men då blödde jag 2 dygn, smärtan 2 dagar tidigare var dock detsamma. Har du hört talas om nånting sånt här?
Jag ska till min gyn på mån nästa vecka, eftgersom jag nu mår skitdåligt och funderar på varför det inte "tar sej". Jag blev gravid efter 2 månader, mf sendirekt gravid igen utan mens emellan. Sista mf var i januari, och sen dss har inget hänt (förutom dessa tillfällen som jag beskrivit här). Det värtsa ör att jag ju inte kan plussa på stickan och på så sätt "få ett plus i tid", eftersom det verkar som om jag är en "låghormonare". Då är det ju skitsvårt att liksom göra något, typ sätta in hjälp, så att säja.
Låbgt inlägg, men jag blev ändå förhoppningsfull då jag läste det där om hormonnivån. Detta ska jag ta upp med gyn om en vecka, drygt. Om du vill å orkar kan du gärna slänga in nåt klokt om du har koll på vad det är dom kan hjälpa en med vid låga hormonnivåer. Då kan jag ta gyn i örat å kräva att han för bövelen göööör nåt! Kramar!