... och som vanligt har alla försvunnit lagom tills jag kommer in...?
Nej, jag har icke den boken (Att föda barn utan smärta), men visst är den nåt för mig! Det relateras till den stup i ett i andra böcker jag har, så jag ska väl försöka införskaffa den så småningom... när jag väl har fattat att jag har en FÖRLOSSNING framför mig...!!!
Inte heller, Kun, har jag druckit det där nässelgrejset men det kanske vore nåt... Fast jag håller mig för säkerhets skulle ifrån naturmedel nu under grav. Jag saknar min aloe vera-juice så jag kan döööööö!!!!!!!!!!!!! Med den har jag minsann ingen halsbränna, magkatarr eller blödande tarm.
Mer till Kun: Känner igen mig i cirkusen kring att ta tabletter!!!
Jag tar mjölksyretabletter för tarmflorans skull, då och då Olivo+ (omega-3 m m, men inte när tarmen blöder), jättenattljusoljekapslar (bra för allt möjligt, livmodern och huden etc), kalciumtabletter (bara för att jag hittade gamla hemma, varför inte ta dem liksom), jänrtabletter, vanliga vitamintabletter (Multivitamin för vegetarianer och/eller Multivitamin för gravida och ammande), tranbärstabletter, Asacol (magmedicin)... *fundera* Ja, det var nog allt. En del ska tas före mat, en del till mat, en del inte ihop med annat, etc... Ett heltidsjobb!
Kul att läsa om Essi och hennes bröst!
Pess, håller med de andra, hade läkaren tyckt att du behövde undersökas mer hade det väl gjorts? Livmodertappen och allt annat såg ju bra ut, och magen växer i ryck, har jag märkt... Nästa vecka kanske du plötsligt har gått upp med flera cm!