• Anonym (funderande)

Tjejer: Ska killar vara rakade eller håriga?

Vad tycker du bäst om helrakad, hårig eller något mitt emellan?
    Det är nämligen många killar som är osäkra och inte vet riktigt vad tjejer gillar bäst?
    ;D

Vissa tycker ju att hår på bringan är så grose, medan andra tänder järnet på detsamma! Går krullet under armarna fetbort eller är det bara mysigt och manligt med hår lite här och där???Och hur göra med paketet? Vilken brud känner egentligen för att stoppa småluden stake i sin mun eller mumsa hårig pung???

Motivera gärna varför ni vill ha rakat eller hårigt på era karlar!

• Svar på tråden Tjejer: Ska killar vara rakade eller håriga?
  • Nimsan

Hår!
    Vet inte varför jag tycker så, men rakade män ser fjolligt ut
    Nä, regäla karlar ska det vara med hår både här och där. Är de dock hårlösa naturligt på bröstet tex så är ju det snyggt, men inte raka, hua. Stubbigt blir det ju också

• Anonym (båda)

Hårig på bröstet men rakad nertill. Så vill jag ha det om jag får välja.

• Allt går fort

HÅr=) Jag ha raldrig tyckt om hår förens ja träffade sambon! då insåg ja hur underbart det är med hår på bröst osånt=) där nere klipper vi lite blir så långt annars=)

• Anonym

Vi ansar lite vi oxå...

men inte rakat verken på mig eller sambon...

Jag rakar bikilinjen dock

• Anonym (funderande)

Ingen mera som liksom jag vägrar gå ner på en luden stake? Blä, jag skulle INTE stoppa den i min mun om den vore alldeles hårig! Som tur är har min kille fattat principen och numera tycker han också det är så mycket fräschare att raka hela paketet. För mig är det håren som gör att jag inte klarar av det samt att det luktar svett och odörer mer orakat. Man vill ju inte ha hårstrån i munnen, urk!

Hår på bröstet vet jag inte riktigt vad jag tycker om... Men hallå, gorillor hör hemma i djungeln liksom. Men lite och lagom är okej antar jag.

• Anonym (hmmm)

håriga ben, ok, hårigt bra, njaaaa, hårig rygg absolut inte, hår under armarna, nja, trimma ner det tack, hår på paketet,shave it off please

• Anonym (funderande)

Jag tycker faktiskt precis som du anonym (hmmm).

• hannahlilla

Men killar som är helrakade där nere tycker jag bara ser ännu värre ut, som bebisar *usch*, men världens buske är heller inte fräsht. Jag själv är helrakad men tål verkligen inte killar som är det haha, vet inte varför!
    Sen går väl hårig rygg fetbort men annars tycker jag att det inte behövs rakas nån annanstans.

• Anonym

En KARL har hår på bringan! Inget rakat och småfjolligt för mig tack. Där nere har jag aldrig träffat på någon gorillahårig utan alltid tyckt det varit lagom. Även där verkar det mesigt med rakat så det avstår jag och håller mig till min håriga karl

Svar på tråden Tjejer: Ska killar vara rakade eller håriga?