• Cutemizziz

Jessica Andersson Gravid?

Är det någon mer än jag som tycker att Jessica Andersson ser Gravid ut? Visst måste hon vara gravid?

• Svar på tråden Jessica Andersson Gravid?
  • black dawn raise

ja men hon var så rund i ansiktet...  satt oxå och funderade på samma sak.. om hon inte var det...
    ag blev oxå sådär pluffsig i ansiktet när jag vänta mina...

• Miafia33

jag har också blivit rundare i ansiktet eftersom jag har gått upp några kilo. Hon mår väl bra, äter bra och är vackrare än någonsin

• mammacatta

Plus att hon inte har bröst, hon har TUTTAR! Jag satt helt facinerad över hur otroligt gravid hon ser ut!!!

• Ceridwen

Tyckte inte alls att hon såg gravid ut.

• getingmidja
    black dawn raise skrev 2007-03-03 21:44:49 följande:
    ja men hon var så rund i ansiktet...  satt oxå och funderade på samma sak.. om hon inte var det...ag blev oxå sådär pluffsig i ansiktet när jag vänta mina...
    Pluffsig?
    Hon ser ju jättelagom ut, sådär käckt äppelkindad nästan.
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • mamma69

Nej jag tycker inte hon ser gravid ut! om man jämnför med Sanna Nielssen, hahahaha..........

• Miafia33

mammacatta: Man får även större bröst när man går upp i vikt, fast jag vet inte såklart hur det ligger till.

Man kan bara spekulera, fast det får man väl inte förresten?

• Cutemizziz

Altså om hon inte är Gravid, så passar det henne verkligen att ha gått upp några kilon. Hon är väldigt fin nu!

• Tant Groda

visserligen kan man få barn även som singel, men jag tror inte att hon är det...
    och bara för att magen sticker ut så behöver man inte vara gravid, då skulle jag ju oxå varit det!

• eisa

mamma69

håller med!

men båda är jättefina!

• eisa

jag är i 7:e månaden isåfall...

• Miafia33

och jag i 5:e en viss vecka i månaden

• Ceridwen

Stackars kändisar som inte ens kan gå upp ett par kilo utan att det direkt börjas spekuleras om denne är gravid eller inte. Skärpning!

• mammacatta

Ja jättestackars som måste göra nåt de älskar på en scen inför miljoner människor.

Jättestackars.

• mary k

tyckte inte hon såg gravid ut,men desutom såg hon frisk å kry ut,
    inte som alla dessa andra som ska se ut som skelett.

sanna och jessica va snygga

Svar på tråden Jessica Andersson Gravid?