• Paprikan

gravid!! ++++++

Efter 4 års slit är jag GRAVID!!!

Jag har gjort 3 IVF och fått tre MF (2 spontana, 1 IVF) under våra 4 år i barnverkstan. I höstas dömdes jag ut av läkaren och väntar nu på ÄD i sommar och adoptionsutredning i höst. Men så hade vi ändå två små eskimåer kvar i frysen på CvL och kände att vi ville pröva dom trots allt. Jag fick tillbaka ett gultembryo på 4 celler för 13 dagar sedan och nu är jag alltså GRAVID!!!!

Jag som verkligen har levt mitt liv som vanligt, tränat och jobbat och inte alls tagit det lugnt. Och DET gick vägen!!

Hurra! Hurra! Hurra!

• Svar på tråden gravid!! ++++++
  • lillasnurre

GRATTIS!!!!!!!!! Får gåshud av att läsa! GRATTIS och HURRA för er!

• Annizsj

ett jättestort grattis=) va underbart! lycka till med allt!!!!
    /anna plus liten i magen

• Paprikan

Tack alla snälla tjejer!! Jag är verkligen lycklig Men också rejält nervös, har mycket mensvärk och bruna flytningar, men jag VET att det inte behöver betyda ett dugg!! Och nu är jag gravid till motsatsen är bevisad

KRAAAAAM allihop!!!!!

• Maluschka

O vad glad jag blir att läsa att just DU är gravid Hurra hurrra!! Och GRATTIS!!! Håller tummarna för att "mensvärken" är växtvärk och det bruna är...bara brunt Sköra slemhinnor eller nåt! Vet om folk som fått just bruna flytningar när de ansträngt sig lite t.ex. ta det piano

Barn är ett folk, och de bor i ett främmande land...
  • Boot

Jag ställer mig i gratulationskön. Hoppfullheten fick en rejäl dos av din berättelse. Lycka till nu!

Svar på tråden gravid!! ++++++