• Trocadero

Hur mycket mjölk dricker du per dag?

Mjölk är nyttigt, hur mycket mjölk dricker du i genomsnitt per dag?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket mjölk dricker du per dag?
  • Bempa

Över en liter...Vet att jag dricker liiiiite för mycket, men det är ju så gott

• Fastidious

Ganska mycket.. dessutom är jag upp två ggr på nätterna och dricker ett glas per gång. *hungrig*

• Whilda

Har mjölk i kaffet, annars dricker jag ingen mjölk.

• Kusin Knase

Inte komjölk, finns annan, bättre, ännu nyttigare, som inte är knyckt från några djur!

• mrsbygg

nu när jag är gravid pimplar ja in mig allt från 1-2liter om dan! sååååå gott hehe..

annars kanske det blir en halv liter om dan...älskar mjölk, alltid gjort!

• Mirakel händer

Har ämdast mjölk i kaffet. Blirså dålig i magen när jag dricker mjölk.

• Thisisthestoryofmylife

8-10 dl! Fast oftast i form av Oboý! En liter går bara åt om vi äter spagetti o köttfärssås!

• Muminmamman

Inte en droppe! Mjölk är bland det vidrigaste i dryckesväg jag vet. Drack inte när jag var barn heller eftersom jag fick såna kväljningar av det. Däremot kan jag använda det i matlagning utan problem.

• HannaCecilia

Dricker inte mjölk, mår illa av det.

• Bempa
    mrsbygg skrev 2007-03-04 11:52:49 följande:
    nu när jag är gravid pimplar ja in mig allt från 1-2liter om dan! sååååå gott hehe..annars kanske det blir en halv liter om dan...älskar mjölk, alltid gjort!
    Hehe, det gjorde jag också, men jag fick skäll av bm Det är så att mjölken slår ut järnet o därför kan du istället få järnbrist. Så speciellt om du äter nåt med kött, hoppa över mjölken.
Svar på tråden Hur mycket mjölk dricker du per dag?