Temperatur, fryser och svettas!
Hej! Är ni konstant varma eller kan ni börja frysa också. Jag pendlar och temperaturen ligger mellan 36, 8-37, 0 (muntermometer).....är i v.5+6
Hej! Är ni konstant varma eller kan ni börja frysa också. Jag pendlar och temperaturen ligger mellan 36, 8-37, 0 (muntermometer).....är i v.5+6
ja e i v. 40 å har haft så hela tiden...ena sekunden e d jätte varmt medans nästa svin kallt...verkar inte vilja va nån ordning på kroppens egen termostat
Hej här är en i samma sits, det är så jobbigt att inte kunna somna om för att det är för varmt med täcke för kallt utan... är i v6
Ha, ha, min kille sa idag att när vi hade 18 grader inne i helgen och han frös gick jag omkring och klagade på värmen, helt plötsligt var det 22 grader och då frös jag som en hund!!
I borjan , v. 4-5 , innan jag visste att jag var gravid fros jag och svettades om vartannat jag med.
Jag fros mest pa kvallarna och jag tror att det berodde pa att jag behovde ata mer an vad jag gjorde.Nar jag val hade plussat forstod jag och borjade ata mer pa kvallarna. Da blev det battre.
Maken skojade hela tiden om att jag hade gatt och blivit vaxelvarm som en odla.....:)