Inlägg från: fru Mango |Visa alla inlägg
  • fru Mango

Permanent hårborttagning IPL-Stockholm Cosmetic??

Jag avskyr allt vad hårborttagning, vax, hyvlar och cremer heter så nu ska de bort för alltid. Jag har snöat in mig på IPL tekniken tror att den är bäst. Någon som tycker annorlunda? Vad jag har svårt att förså dock är varför de skiljer så otroligt i pris mellan olika ställen här i sthm, är det verkligen så mycket sämre/bättre?
    Stockholm Cosmetic Clinic erbjuder ett bra pris för ett paket men är det någon som varit där, är de bra? Finns det en anledning till varför de kan erbjuda de priser de har? Finns det något annat ställe som är bättre? (Naturligtvis finns de det men måste jag verkligen spendera maximalt belopp för ett gott resultat?)
    Jag har försökt ta tag i detta sedan innan jul men faller bara djupare och djupare i träsket av permanenta hårbortagnings behandlingar.
    Så snälla skänk lite ljus över detta mörka djup.

• Svar på tråden Permanent hårborttagning IPL-Stockholm Cosmetic??
  • fru Mango

Till mamsen 76

Men du var på behandling där? Hur va det? Fräscht o fint, bra personal??

• fru Mango

Debehandlingar jag har kollat på är mest armhålor el axill som de så fint heter o bikini. På Stockholm Cosmetic Clinic tar de just nu 500:-/del om man bokar fem behandlingar o sedan ger de rätt till behandling tills området är hårfritt. Men jag har sett behandlingar som springer iväg upp emot 18oo kr / ggr. Är inte riktigt så sugen på att hoppa på de tåget med tanke på att man behöver runt 5 behandlingar för att bli hår fri. Jag fattar de som att det är ljus laser som förstör hårsäckarna.

• fru Mango

pokergirl: Var va du och gjorde dina behandlingar? Vad fick du betala?

• fru Mango

De använder Elipse. Bra el dåligt?

• fru Mango

Man kanske ska kolla när den är inköpt också. Har du någon rekomendation när den senast bör vara inköpt för att de ska vara värt att??

Svar på tråden Permanent hårborttagning IPL-Stockholm Cosmetic??