• rply

Två missfall, nu gravid igen.

Hej.
    Jag har haft två missfall på raken, men nu senaste gången så väntade vi en månad, så blev jag med barn nu igen. Så nu är jag alltså gravid för tredje gången. Någon mer som fått två missfall sen fått behålla?
    Tack för svar.
    Kram Malin

• Svar på tråden Två missfall, nu gravid igen.
  • manick

Hej!
    Jag har haft 2 missfall och sedan 3:e gången gilt så blev min son till som nu är 7 månader, så för oss var det tredje gången gilt! Lycka till och hoppas på att det lilla livet stannar hos er!

• Eeska

Två missfall innan min första son föddes. Fick en till son av bara farten. Tredje gången gillt. Lycka till!

• Snoozen1

Grattis! Hoppas det går vägen den här gången! Jag ska själv, (efter 4 missfall) ha barn nu den 11 mars. Försök slappna av och är det svårt att koppla av prova akupunktur, funkar jättebra - hjälpte mig iallafall - kan rekomendera Dr Nie på Stora Essingen.

Lycka till!

• FrökenBokmal

Jag har fått prata med en kurator efter andra missfallet och får komma till henne när jag väntar barn igen. Det kanske hjälper?

• rply

Ja jag ska träffa nån, dom skulle skicka en remiss ifrån kk, så vi får se vad det sägs. :D

• FrökenBokmal

Vad bra! Hoppas själv snart vara gravid för tredje gången och att det funkar!

• Ms Leia

Hej,
    jag vet hur svårt det känns. Även om man läser om att det går bra tredje gången för vissa, man vågar inte tro på det.

Jag har haft ett MF i v 5 och ett MA i v 13. Nu är jag gravid för tredje gången i vecka 33.

♥♥ Vecka 33, en liten flicka ♥♥
  • TildisVildis

Fick första barnet jättelätt men sedan två missfall som var så tunga. Men sedan gick det bra och vi fick en frisk liten tös till. Det är så väldigt vanligt med missfall, även om man inte pratar så mycket om det. Hoppas att du vågar tro på och njuta av graviditeten!

• käck

Jag hade två missfall sen fick vi en son. Lycka till och grattis!!

• Aki83

hur har det gått? njuter du av din graviditet?

Svar på tråden Två missfall, nu gravid igen.