• asaA

vilken skillnad att gå med stavar

I går testade jag för första gången att gå med stavar........vilken skillnad!! Jag tycker alltid att jag har promenerat i rask takt förut men med stavar var jag tvungen att höja tempot ytterligare för att få in en bra stavgång med armarna. Sedan kände jag att det var bra för armarna, fick nästan lite träningsvärk i dem.

Tyvärr känner jag mig super fjantig när jag går med stavar, som tur är har vi gott om skogsväger att stava runt på

• Svar på tråden vilken skillnad att gå med stavar
  • ahlcec

Jag vill med ha! Var köpte du dina, vad kostade de?

• NenniePennie

Åh jag vill också ha stavar, men de är ganska dyra eller?

Jag förstår inte det här med att det är löjligt att gå med stavar. Min pojkvän påstod att han skulle tycka det var pinsamt, men jag förstår inte? Haha!

Nåja...

• asaA

Jag köpte mina på Rusta, riktiga budget stavar, jag ville inte lägga ner någon större summa eftersom jag inte visste vad jag skulle tycka om konceptet..........jag har för mig att de kostade runt 100-150 kr endast *minnet är bra men kort*.

Nenniepennie; Jag kände mig urlöjlig, men ska man bli fin får man lida pin.........eller hur?

• morgontrötta Hilda

Ja visst är det kul att gå med stavar. Jag kände mig jättelöjlig första gången jag skulle gå ut med dem, väntade till det blev mörkt ute, hehe..
    Men då jag gått några gånger och kommit in i det så att säga känns det naturligt på någe sätt. Går jag utan dem så saknar jag dem..

Svar på tråden vilken skillnad att gå med stavar