• MalinI

Ge mig alla era bästa bröllopspresenter

Sommaren närmar sig Bröllopens högtid.
    Inbjudningskorten börjar komma.

Ge mig tips på era bästa bröllopspresenter. Vilken var största floppen?

Vad ger man syster/ avlägsen kusin, vänner?

Massa tips Så man slipper få idetorka sen

• Svar på tråden Ge mig alla era bästa bröllopspresenter
  • mumlan1

upplevelse...presentkort på massage för båda

• mamma37

Vi fick vars en morgon-rock från Hemtex!!!!! Det var nog det bästa så användbart och är som nya fast att det är mer än 3 år sedan som vi gifte oss!

Det som inte var nå´t att ha MEN som säkert har kostat skjortan var en stoooor suuuuupertung skål från Orrefors.......Jag är ingen fantast över sådana inredningsprylar!

Lycka till! // Maria

• MalinI

Nej just den tunga dyra skålen från orrefors vill man väl inte köpa om man inte vet att brudparet verkligen vill ha den och inte får 17 andra

Kanske ska ge bort lite brödrostar i bröllopspresent Det har väl ingen när de gifter sig

• Coursell

Jag gav min väninna som gifte sig i smyg, ett Bröllopsscrapbookalbum med tillbehör. Hon älskar att hålla på med kort så det passar henne perfekt.
    Ingen av oss hade scrappat heller innan, men nu blir det en rolig förmiddag varje vecka

• Kiralves

pengar till bröllopsresan....vi var så fattiga när vi gifte oss att de som gav pengar blev hjältar:)

• JennyOEmilia

Hej Malin!

Snygga handdukar från Lexington eller Gant.

• Finta

Vi fick ett dyrt årgångsvin med våra namn ingraverad + bröllopsdatum. Denna ska öppnas när vi firar 10 år tror jag. Det var kul och annorlunda!

• nattfly

bästa var nog 8000kr i bidrag till bröllopsresan
    sämsta var en tuperwere burk

• nattfly

som mumlan1 sa, upplevelser är bra presenter
    lika så bidrag till bröllopsresa(ofta är små bidrag välkommna med då bröllop oftast blir dyrare än planerat)

• Champagne
    www.vastergarden.se de har en bröllopsskål som är jättefin. Beställde en sån till ett par kompisar i bröllopspresent och de blev jätteglada!
Svar på tråden Ge mig alla era bästa bröllopspresenter