• Ruh

Lära-gå-sele?

Hej!

Jag har problem med min rygg och min dotter börjar vilja öva på att gå. Eftersom jag inte kan gå med böjd rygg hela tiden vill jag gärna hitta en sådan lära-gå-sele. Är det någon som har erfarenhet av dessa?
    Jag har bara sett de från bosie-boo men det kanske finns andra?
    Är det någon som vet om man kan köpa Bosieboos lära-gå-sele någon annanstans än på deras hemsida? (så väldigt dyr frakt, tyckte jag) Har inte sett den i någon butik..

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Lära-gå-sele?
  • Bengalan
    www.1klass.se har ju fraktfritt ,tror att jag hittade min under rubriken nyheter. Jag köpte min där iaf - fast hon lärde sig gå jättefort och ville absolut inte ha nån hjälp från oss, typ hålla i händerna.
    MEN vi har satt den som skydd framför vår nya DVD som annars skulle gått sönder vid det här laget Jättebra DVD-skydd, tänker  dock försöka "koppla" henne i den i sommar när vi är på branta klipphällar, men vem vet den kanske inte kommer till användning mer alls. Men det bästa för ryggen är ju att dom lär sig gå så jag ska inte klaga Räcka ut tungan
  • Bengalan

Jo, just det var ute på babyland i helgen och där fanns det liknande selar, som kostade en tredjedel. Men då funkar den garanterat inte som DVD-skydd....

• silhuett

Tycker det känns som en onödig utgift.. Den används ju dessutom inte alls länge.
    Varför inte knyta nått långt tygstycke (förslagsvis ett underlakan?) runt bröstkorgen - under armarna - på henne och hålla i ändarna?

• Ruh

Bengala: Haha, se där! Och jag som varit inne där utan att hitta den! pinsamt!
    Tack så jättemycket!!

• Ruh

Familjen Taylor: Ja, jag har funderat på det också, det negativa är ju att det kanske är lite osmidigare att ta på när man är ute. Man vill ju inte att det ska trycka någonstans och selarna är ju ergonomiskt utformade. Dessutom vill jag att det ska vara smidigt och gå fort att ta på henne. Men jag ska ändå testa, tack för ditt förslag!

• silhuett

Eftersom selarna används så kort period, så borde det väl finnas fina begagnade också? Har du kollat blocket t.ex.?

• Ruh

Familjen Taylor: nej, inte det heller...

• Ruh

Taylor: fanns inga på blocket..

Svar på tråden Lära-gå-sele?