Brudklänning i färg
Är det någon som har tips om var man kan få tag på brudklänning i någon annan färg än vit?
Är det någon som har haft en färgad klänning på sitt bröllop och har en bild på det så skulle jag gärna vilja titta för att få tips.
Är det någon som har tips om var man kan få tag på brudklänning i någon annan färg än vit?
Är det någon som har haft en färgad klänning på sitt bröllop och har en bild på det så skulle jag gärna vilja titta för att få tips.
Jag har min vinröda i galleriet (dock ingen jättebra bild). Beställde från en sömmerska på e-bay, som sydde upp i färgen jag ville ha. Skickade in en bild på modellen, och mina mått, så fick jag den efter ca 1 månad, för ungefär 1800:-
Titta på balklänningar, finns ju massor så här års!
Tror att man kan få Nixas alla klänningar i olika färger också.
kolla på www.svartbrud.se där kanske du hittar något
Ingen bild, men jag hade en mörklila brudklänning.
Köpte tyg och mönster och min mammas väninna sydde
Jag har en 2 färgad se mitt galleri ...
Har tyvärr ingen bild heller, men hade en svart klänning som mammas väninna sydde upp
På tradera kan du shoppa av någon som har nick Xenia tror jag och hennes brudklänningar får du i alla färger och mått..
har dock inte handlat annat än peruker av henne, men de har varit hur bra som helst och snabbt har det gått.. Men det är juh en viss skillnad.
JAg hade en lavendel-lila,bild finns i galleriet...
jag har min röda på bild i galleriet..