• Mia m Rasmus

Vad har era småttingar för fixa ideér för sig?

Rasmus har börjat med att när han kommer ner till pinnen på glassen, så kan man inte äta upp den.

Han hatar att bli skitig om händerna. Råkar han spilla minsta lilla på handen vid maten ska det bort direkt. Likadant om han är ute i tex sandlådan och snubblar till, så är han snabb med att ta emot med armbågarna så händerna inte ska bli skitiga. Undrar hur han ska lösa det till sommaren, när man har shorts och t-shirt på Glad

• Svar på tråden Vad har era småttingar för fixa ideér för sig?
  • Sicali

Min lille tror att om han sätter sig i sin fåtölj så sätter tv:n på sig av sig själv med teletubbies. Han tror och så att han måste slå på mitt ben för att hundarna skall komma när han ropar. När jag kallar på dem slår jag alltid med handen mot låret och han förstår inte att han kan slå på sitt eget ben, utan det måste vara mitt.

• Frostkristall

Milton är också så att blir han minsta lilla kladdig om händerna så MÅSTE man torka av dem GENAST!!!

Och när han har ätit klart så är han alltid på väg att sätta ner tallriken på golvet, även fast vi inte är hemma. Men det kanske beror på att vi nästan alltid ställer ner tallrikarna till hundarna då vi ätit klart

• mammatillpojkar

nicolas tror att min mamma bor i vår tvättstuga! varje gång vi är hemma hos dom nämnligen så brukar dom tvätta!!

han tror även att mina föräldrar sitter på bussen hela dagen, så fort han ser en buss så ropar han efter mormor och morfar!
    samma sak när vi sätter oss på en buss så tror han att vi ska åka till mormor och morfar!

Svar på tråden Vad har era småttingar för fixa ideér för sig?