• Oggy

Måste bara ha just den här glassen??!

Jag MÅSTE ha den här glassen , men jag hittar den i inte. Jag har iofs bara tittat i två butiker.
    Jag skall beskriva den för er ifall att ni vet om de har slutat tillverka den...
    Jag tror att det är Triumfglass. Det är med smakerna vanilj, apelsin och choklad. Finns i ett sånt paket som rymmer typ 2l. (som Big Pack)
    Jag hoppas att ngn av er vet om det finns kvar och var man kan hitta den.
    Om inte annat så är det nog apelsinglassen i den som lockar, men hittar inte det heller...

Hjälp!!

• Svar på tråden Måste bara ha just den här glassen??!
  • KnutRut

Okej!!!
    Har sett den i affär....såg den senast på Coop forum i örebro!

• Oggy

Yes!
    Var det Triumfglass tro?

• Eyeore

Själv tycker jag att världens godaste glass heter Draken glass och kommer från sundsvall. Tyvärr finns den inte här där jag bor, får vänta till sommaren när vi ska vara i stugan

• Soya

Visst är det Triumfglass Oggy! www.triumfglass.se

Bor du i närheten av Partille/Göteborg kan du ju besöka någon av deras egna butiker och köpa på dig ett lager. Och är det enbart apelsinglassen du är ute efter så kan du ju fixa det med när du är där :)

Lycka till!

• Trulsan

Jädrans va´sugen jag blev nu! Döör om jag inte får en glass! Vaddå en... massor!!!

• Bergtuva

Jag tycker världens godaste glass är SIA:s apelsinchoklad, den är rent av beroendeframkallande

TRY IT!!!!

• Oggy

Nu blir jag döööööööööööö-glad!!!!!!!!!!!!!!!
    Tusen tack Petruskja och Soya!!!

• petrusjka

Fast jag har så otroligt svårt för kombinationen apelsin-choklad. Varför frågar jag mig, jag ÄLSKAR både apelsiner och choklad, men tillsammans blir det en jätteläskig smak.

Någon mer som har det så???

Heja Oggy, knock yourself out med glass nu!!!

• Oggy

Jajjemen! Skall ligga i sängen och svulla glass och titta på tv. Åhh, vad gott! Om jag nu får tag i den!!

Svar på tråden Måste bara ha just den här glassen??!