• Makenzi

Tatuering/handleden *tips*

Heeeeej alla!

Jag letar med ljus och lyckta efter ett vackert motiv att tatuera in på ena handleden (insidan) Jag behöver all hjälp jag kan få. Tips på sidor på nätet med bra gallerier, egna tattoosar o.s.v. tas TACKSAMT emot Vill gärna få den gjord innan sommaren ju

HELP ME

*KRAM*

• Svar på tråden Tatuering/handleden *tips*
  • Eliva

Det finns massor med gallerier på nätet. Sök på "tattoo design" eller liknande på google. Sedan hoppas jag att du är medveten om att insidan av handleden gör SVINont eftersom du har som tunnast hud där. Jag skulle nog överväga annan placering. Lycka till!

kjeck.kmedia.se - Kontrollera din vara innan bud/köp!
  • Makenzi

Tack för tipset ang smärtan så tillhör jag den där konstiga sorten som tål rejält mycket utan att direkt reagera, men tack för omtanken

Meeeer tips/råd anyone?

• MammasÄlsklingar

Kolla i mitt galleri jag har en tattoo

• MammasÄlsklingar

Min egen ritade tatuering
  • Makenzi

MammasÄlsklingar: Vacker Önskar att jag hittar ett motiv som passar mig klockrent oxå

• malin00

har oxå en på handleden, en vänskapstatuering som jag å min polare gjorde ihop..:)
    det är inte så farligt att tatuera sig på handleden tyckte inte jag.. då gjorde det ondare på vaden..:)
    hoppas du hittar någon fin..)

• Tirre79

Jag har barnens namn på handlederna (bild finns i galleriet) . Tyckte inte att det gjorde så speciellt ont (nacken var värre).

• Makenzi

malin00

Nä smärtan oroar mig inte, tatuerade ryggmotiv i över en och en halv timme och det skulle göra jätteont, men det var ganska lugnt det med faktiskt Men ååååh vad jag vill hitta ngt fint snart, har letat hur länge som helst nu:-P

• Makenzi

Nu letade jag en massa via google men det är fortfarande svårt. Funderar på att tatuera in min sons namn, men vill ha en snygg skrivstil...ngn som vet vart man kan hitta fina exempel på det?

Svar på tråden Tatuering/handleden *tips*