Bra te?
Försöker dra ner på mitt kaffeintag och tänkte dricka te istället.
Skulle vilja ha ett "bra" te, vad ska jag dricka då?
Försöker dra ner på mitt kaffeintag och tänkte dricka te istället.
Skulle vilja ha ett "bra" te, vad ska jag dricka då?
Grönt te är nyttigt.
Rött te är bra, men är ju teeinfritt! Vitt innehåller mindre teein, hur det nu stavas
Johje: vaddå teeinfritt? Är det bra att dte är det eller?
Ja, det beror väl på, men jag mår bättre av det än med svart te egentligen. Sen är det ju som att dricka koffeinfritt kaffe och det är ju i regel nyttigare än vanligt kaffe
Svart the e ju inte riktigt bra heller och vissa påstår att grönt the inehåller för mycket örter som kan minska kroppens upptagnign av vissa ämnen.... tror det va folsyra.....vilket inte e bra för bebisen
Ja dricker rött the : Roibos -jättegott. Finns med olika smaker vanilj e supergott!! Rött the inehåller inte koffein men mycket antidoxianter och det e ju bra! Finns att köpa på vanliga affärer som typ ICA vissa affärer har även rött the i lösvikt!
Rött är jättenyttigt att drickanär man ammar just för att det inte finns nåt teein.
Ju mindre teeinn desto bättre,svart te är onyttigast!
Där jag bor har vi en Tebod och de har massor av goda röda teer i lösvikt! Ett som innehåller tranbär och citron är supergott!
Det är också det enda te som är gott att dricka utan socker och möjlk som jag gärna annars vill ha i