• Anonym (singel)

Tror ni mitt ex fått mitt sms, hur vet jag säkert

Ringde till mitt ex, det gick fram 4 signaler sen så blev det tyst,ringde upp igen och då gick mobilsvar igång. Antar att det blev slut batterier. Ser mottagaren att jag ringt (missat samtal)
    Jag skickade då ett sms och det låg kvar ett tag som att det ej levererats,sen efter ett tag så levererades det.
    Kan jag vara säker på att sms kommit fram.

Tror ni det blev slut batterier när jag ringde upp mitt ex och att han laddat mobilen och därav sms kom fram eller visades som att det leverats.

Hur kan jag veta säkert att mitt ex läst mitt sms ?

• Svar på tråden Tror ni mitt ex fått mitt sms, hur vet jag säkert
  • jennypennypannkaka

Ja, smset har kommit fram om du fått leveransrapport.

• kjempejente

När du fått en leveransrapport på smset att det är mottagit, så vet du att mobilen mottagit det. Du vet däremot inte om han öppnat och läst det.

• Anonym (singel)

Tack för era svar.
    När jag ringde honom och det som bröts och mobilsvar gick in och tog det. Kan det ha varit batteriet som tog slut då?
    Eller vill han inte prata med mej när jag ringde?
    Skickade sms:et direkt och det gick ej fram eller ingen leveransrapport direkt utan senare.
    Kanske han laddade upp mobilen och slog på och sen gick sms fram,
    kan det ha varit så?

• Anonym

Han kanske helt enkelt "avvisade" ditt samtal och sen slog av sin telefon - han kanske helt enkelt inte hade lust att prata
    sms:et har säkert gått fram....

• Anonym (singel)

jo, om mobilen är avstängd så går väl inte sms:et fram, man får ingen leveransrapport då, visst är det så?

• Anonym (singel)

om man avvisar så blir det väl upptaget eller har jag fel, det blev bara tyst efter 4 signaler och när jag ringde igen så var det mobilsvar?

• S vali s

Om jag avvisar ett samtal ( händer av misstag ) så går antingen mitt mobilsvar igång eller så kopplas samtalet bort.

Smset har säkeligen gått fram så nu är det väl bara att avvakta och se om xet vill svara på ditt sms.

Den late får brått när det blir kväll
  • dekad

Exet kan ju ha haft dålig mottagning också. Hade du full täckning? Det kan bli sådär tyst när man har kass täckning.

• Anonym (singel)

Jag ringde ej från mobil utan fast telefon.
    Ev. att han hade dåligt täckning just då.

Svar på tråden Tror ni mitt ex fått mitt sms, hur vet jag säkert