• Jessic­a24
    Äldre 10 Mar 01:40
    7216 visningar
    43 svar
    43
    7216

    Har ert barn ett bollhav?

    Funderar på att fixa ett bollhav åt vår son,
    så det vore kul att veta hur vanligt det är.

    ♥ Victor 14/3-2006 ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ert barn ett bollhav?
  • Maria med 3
    Äldre 10 Mar 05:24
    #1

    Har itne hört om nån annan som har det än vi. Det är dyrare än man tror med bollarna. Tror vi har lagt ner 5000:- bara på bollar. Sen har vi byggt bollhavet själva. Vårat är 2*1,2 m och har en rutschkana som går ner i det.

  • Carre
    Äldre 10 Mar 07:45
    #2

    Mina barn har inget bollhav och det skulle ALDRIG falla mig att skaffa ett heller. Som det är nu finns det leksaker överallt i huset, tänk om vi hade ett bollhav, skulle bli tokig med bollar överallt.. nej nej, inte ens gratis

  • Trocad­ero
    Äldre 10 Mar 07:48
    #3

    Nej men jag funderar på att skaffa ett. Är det någon som haft det, och isåfall hur galen på en skala från ett till tio blir man på alla bollar som blir utspridda i hela huset?


    Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter
  • Meli o Neo
    Äldre 10 Mar 08:04
    #4

    Jessica:

    Nej men vi ska köpa ett gäng bollar (Toys R' Us har, 114 kr per påse och det är rätt många i en påse) som man kan fylla en vanlig badbassäng med.

  • Pucca
    Äldre 10 Mar 08:09
    #5

    japp

  • Angeli­ca J
    Äldre 10 Mar 08:14
    #6
    Ja, min lille kille har ett bollhav. Det från toys´r´us, det är ju egentligen en sån där uppblåsbar pool & två påsar med bollar(200 st)

    Trodde innan att jag skulle bli helt galen på alla jäkla bollar men det är faktiskt inte alls så farligt.
     Den allra första tiden så hällde han bara ur dem & tyckte att det var roligast Men nu springer han å hämtar de bollar som rullar iväg själv! hihihi...

    Så det är ju kanon så länge han tycker det är kul,

    KLART NI SKA KÖPA ETT BOLLHAV
  • Fotogr­afen
    Äldre 10 Mar 08:14
    #7
    Ja, men hon använder den inte längre. Den står i källaren numera. *skönt*
    Det var faktiskt ganska jobbigt med alla bollar som låg utspridda överallt och så tog den upp alldeles alldeles för mycket plats! Flört
  • Miss Lau
    Äldre 10 Mar 08:21
    #8

    Nej, har aldrig ens funderat över det. Åker till Ikea om de vill "bada" bland bollar.

  • Novus
    Äldre 10 Mar 08:28
    #9

    Har inget och de ska heller inte få något. Det måste väl dessutom vara svårt att hålla rent?

  • mammat­illpoj­kar
    Äldre 10 Mar 08:29
    #10

    nej vi har inte plats, annars hade vi nog haft ett till honom..
    en kompis till mej har ett till sin dotter

Svar på tråden Har ert barn ett bollhav?