• Dazzle

Är ni alla så förståeende

haha.. klart vi alla tycker det är jobbigt ibland. Jag är bonus, men hade nog tyckte det varit värre att som du skriver, vara bios å lämna bort mitt barn till en annan kvinna.

Men visst är det jobbigt, jag anstränger mig mycket, öppnar mitt hem för min pojkväns kärleksbarn (även jag är svartsjuk). Men vad finns det att göra annat än att gilla läget? Vad annars än att gå lr att göra det bästa av det? Visst vill jag skrika att jag avskyr att min pv åker till sitt ex varje vecka med barnet.. men vad hjälper det? han kan ju inte göra det mindre. Å det skapar bara spänningar.

Och visst är det ju jobbigt att ha en 6åring i sängen på lördagsmorgon, men shit vad mysigt det är. Visst är det jobbigt att man måste lägga sina egna pengar på kläder, men shit vad kul det är!!! man vill köpa hela världen till barnet. å man vill göra allt, å trots att man gör allt, å ger allt man kan ge, så är mamma bättre.. men det är bara så det är. jag kan inte slå det, bör inte slå det. utan bara vara glad att jag får vara hennes vän, får leka med henne, umgås med henne, å förhoppningsvis växa upp med henne.

Lycka till och börja njut...
    D

Svar på tråden Är ni alla så förståeende