Tack för all support tjejer
Är fortfarande oförmögen att styra kroppen i rätt riktning. Har aldrig varit såhär slut i hela mitt liv. Till detta har jag sjukt ont i munnen efter rotfyllningen och lagningarna som gjordes. (Väldigt tandvårdsrädd. Det här var det enda alternativet för mig. Men såhär i efterhand vet jag ärligt talat inte...) Har varit sövd tidigare i livet för kortare ingrepp men denna bieffekt har aldrig tillkommit tidigare. Nu var jag å andra sidan sövd i ca 2,5 timmar och det spelar kanske in? Tycker dock att några faktorer är lite märkliga:
1) Narkosläkaren frågade aldrig hur lång jag är och hur mycket jag väger. Spelar inte sådana faktorer in vid en sövning eller ges en "standard-dos" till alla?
2) Efter att läkaren satt in kanylen i handen så sa han att han skulle spruta in en testdos med sömnmedel. Detta skulle få mig att, citat: bli lite trött i huvudet, men inget du kommer somna av". Efter det är det svart, så jag antar att jag slocknade direkt. Normalt?
Narkosläkaren var lite luddig när jag pratade med honom i telefon tidigare. Svävande, tyckte inte jag fick ordentliga svar på om detta kan anses vara normalt eller ej. Hur som helst så är det skitobehagligt och som det är nu så fungerar jag inte alls.
Får hoppas på att nattens sömn råder bot på denna trötthet...
Tack igen!