• okt76

And more löööve for all of us

Hos fam Öström går det dåligt just nu. N har varit magsjuk i helgen och igårkväll däckade jag. Så idag är alla tre hemma. T får ta hand om sina tjejer.

Innan det ringde mäklaren och sa att det var 5 par på VIP visningen . Inte mycket att hurra över. När vi sålde vår två hade vi 70... Så det är bara att städa nästa helg också och ha visning igen.

• okt76

Malin, vad kul! Håller tummarna för att det går bra.

Ingen har lagt bud på vår lägenhet. Var helt sjukt med 3:or ute i helgen och då är det bara att inse att Sveavägen inte får prio 1. Nu har vi sänkt priset 500 000 och hoppas på att det ska locka hit folk. Förhoppningsvis är det några stycken som faller pladask då !Annars får vi ha is i magen och vänt ain en helg då utbudet inte är så stort.

Hemma själv idag, jobbar och slötittar på TV! Inte så dumt faktiskt. Fast det förståss den här molande magen skulle ju kunna få ge med sig. Fast nu mår jag mycket bättre och det är bara efterdyningarna kvar .

Anna kul att höra om huset och nytt jobb! Lycka till med allt.

S3, nu kommer våren och förhoppningsvis försvinner alla bacillusker med den!

Vi ska åka till Sälen om två veckor. Tur att N inte vet något om det. Hon älskar nämligen vädret nu när hon slipper overall och framförallt kan vara utan vantar. Undra vad hon kommer säga om snö och pulkaåkning igen???

Dags för någon date snart????

• okt76

Tycker den blå tröjan är urcool!

Tips om regnkläder. Jag köpte ett Name it ställ till N förra våren, som är som ett mellanting mellan galon och allväders. Har varit toppen! Byxorna är förstärkta på knä och rumpa. Ska kolla om de har de i år igen och köpa en större storlek. Byxorna är faktiskt fortfarande ok, men jackan börjar bli lite liten.

Limpis kul att se dig här! Impad av träningen. Kan säga att jag numera inte äger något SATS kort...

Malin, hur går det för er???

Ni skulle sett N i söndags när Erika hade varit här med våra medaljongklänningar och vi satte på oss dem. N hon tittade , kände på sin klänning, kände på min. Tog tag i min hand och skulle går till spegeln, snurrade, tittade. Tillbaka för att visa pappa hur fina vi var i likadana klänningar. Ja, hon var minst sagt stolt !

• okt76

Anna , låter verkligen obehagligt. Ingen aning om det kan finnas kvar i kroppen länge. De gånger jag blivit sövd så har jag varit ok igen efter några timmar, eller åtminstone dagen efter. Hoppas det går över och att anledningen till att du blev sövd också har gått bra.
    Kram

050930, nej inte sjuk igen. Hoppas det går över snabbt så ni kan vara på stranden sen!

• okt76

Anna ring vårdguiden och kolla vad de säger. Verkar ju jättekonstigt att du ska känna något så här långt efter.

• okt76

Japp, vi blev nersprungna igår ! Var visning i fyra timmar och det hade konstant varit ca 5 par där. 35 intresserade som skrivit upp sig! Så i veckan blir det spännande!

Uno, du har missat något . Blev inte tomten och bygga utan ett 70-tals hus . Ja, det var ju just 70-tal jag aldrig skulle köp !

Vi har också en ler och grushög som ska hämtas på dagis. Gummistövlar och galonisar är helt enkelt toppen då !

• okt76

Ser toppen ut Marv! Något som vi upplevt som superbra är att Ns rum ligger intill vardagsrummet med stora dörrar mellan. På så sätt kan hon vara på sitt rum och leka men ändå vara med oss! Ser ju ut som att det går att ha det så i denna lägenhet om E har rummet med burspråket! Som sagt ser toppen ut.

Här går budgivningen riktigt bra. 10 olika budgivare och fortfarande 5 som sagt att de är intresserade men ej lagt något bud än! Just nu ligger budet på den summa vi räknat med i våra kalkyler, men just nu ser det ut att fortsätta en bra bit till!!!

• okt76

Grattis Uno kul!

Ja, bebissuget har ju funnits ett tag här, men det vill sig inte för oss. Denna månaden försöker vi hoppas över eftersom bf skulle bli 20/12... Så vi hoppas på en vårbebis 2008!

Å, så länge får jag gosa med våra bästa kompisars lilla kille som kom för två timmar sen!!!!!!!!!!!!!!!!!

• okt76

Hos oss är det också sömnstrul för tillfället. N kommer in till oss mitt i nätterna och vill sova, vilket hon får. Ingen av oss har orkat bära tillbaka henne. Problemet är att senaste veckan har hon sovit jätteoroligt, vilket gör att ingen av oss sover speciellt bra. Hoppas väl på att det går över. Har inga tips alls att komma med, mer än att bekräfta att det är likadant hos oss som hos er andra.

Majken !

Å, budgivningen fortsätter med spänning. 12 st som lagt bud nu !

Svar på tråden And more löööve for all of us