• Perkan

And more löööve for all of us

Härligt S3! *håller tummarna* för er nu!

Min helg har hittills bestått av jobb idag ( )och seda barnvakt till båda syrrans barn (1,5 år & 3 år) efter jobbet och tills imorgon e.m - så inte en lugn stund här inte! Snacka om att vi får prova på att vara 3-barnsförälder

Ha en fortsatt trevlig helg! Här är det Schlager-kväll på gång ! Vet inte vem jag ska lägga min röst på, The Ark, Sebastian eller Andreas Johnson......

• Perkan

Vad duktig du är Malin! *håller tummarna* för er idag! Och för er också okt76!

Inatt har vi haft 3 barn som sagt och det har gått jätte bra tills imorse när syrrans minsta ville gå upp kl 5 och väckte dom andra också! Men annars funkade det rätt bra att vara 3-barns föräldrar med "tvillingar" på 1,5 år + en 3-åring Fast just det, man får ju inte ut en "färdig" 1,5-åring....

Fast ikväll ska vi få lite belöning då min mamma gärna ville ta hand om Tuva , ringde och frågade om det till och med?!?!  Så vi tänkte gå på bio, för första gången tillsammans på evigheter!!! Ska bli nice Någon som sett någon bra film på sistone???

• Perkan

*Styrkekramar* till er Anna28 - 4 pers på 33 kvadrat = IMPONERANDE!!!

Kollar bara in lite snabbt, behöver få tips! Vad sätter ni på era barn dagar som dessa?
    Måste köpa ny jacka till Tuva!!! Förra vårens pop-skaljacka i vitt var i stl 74 (skrev fel förut att det var 68) är alldeles för kort i ärmarna....

• Perkan

Men Anna din stackare!!! Ring sjukvårdsupplysningen pronto, låter inte bra. Jag har också blivit sövd men känner inte alls till det du varit med om. Tänker på dig!

Trist 050930 att Agnes blivit sjuk därborta! Tur att ni ska vara där läääänge så ni hinner med strand å annat också. Annars kan väl ni åka iväg så får svärisarna ta hand om henne
    Så ni får lite egentid! DET var väl en bra idé!

Limpis - Jag måste då säga att Tuva & Elis ser väääldigt söta ut ihop på dagis, vad jag förstått hänger de endel! Sett att dom springer efter varandra och kivas lite, urgulligt! Tuva säger Eeis och den enda jag kan få ihop att det är, är just Elis!
    Visst har dom blivit stora??? Jisses!!!

Här sover båda tjejerna, varit ute på morgonen/förmiddagen i parken och lekt av sig. Papsen är ute och springer och här sitter jag och läser igen lite

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!!!!!!!!!

• Perkan

Skönt att höra Anna28!!! Att du är vaken alltså!!! Men det där lät inte som någon trevlig sak överhuvudtaget - bläää för rotfyllning, hoppas jag aldrig lär uppleva det!!! Troligt eller hur??? NOT!!!!!!

• Perkan

Wops dubbelt... det var inte meningen......

Vi har hyrt film och Y har börjat kolla på den men jag har ingen ro att kolla på den..... känns ju bra att vi är fler inne en lördagskväll

• Perkan

Säger som du 050930 - blir ju också sugen med allt bebisprat!
    Jag har dock inte så mycket att komma med gällande dubbelvagnar å annat

Duktigt att du kommit igång med springningen där borta 050930! *go go*

Wow vilka fina lägenheter Marv! Är det nära nu? *håller tummarna*

Kul att det går bra med lägenheten okt76!!!

Här har också trotsigheten smygit sig på.... smågrejer men dock så irriterande. Jag är nog också lite mitt emellan, säger rejält ifrån om det slåss eller kastas grejer medan om hon håller på med maten som du beskriver Uno så låter jag henne vara om det inte sker när hon är mätt och det är bara på jäkelskap.
    Men vart kom det här med att slänga sig på golvet när man ska klä på/klä av ytterkläderna till och från dagis??? Bläääää säger jag bara och där har jag inte något jätte tålamod för då är man ju ALLTID så stressad också! Grr....

Uno - nu blir iaf jag nyfiken

• Perkan

Grattis grattis Uno! Kul med ny utmaning

Håller med er ovanstående, angående rapporten om att barn under 5 år mår dåligt - vad tar dom det ifrån? Säkert rent statistiskt!!!

Jag ska på teater ikväll med några tjejkompisar, någon som sett "Jösses flickor", den går på stadsteatern? Ska bli skoj men den var 4 h!!!!!!! Jisses!!!

Låter tungt med vaknätter Tempo, särskilt eftersom du är gravid också, hoppas det löser sig på nåt sätt!!!!!

Svar på tråden And more löööve for all of us