Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

And more löööve for all of us

Limpis: den har vi också. kameran alltså. den är verkligen bra. men kan rekommendera att skaffa ett till objektiv.
    usch limpis, nej inte måns...

mini är apjobbig och elliot också. kind- och hörntänder på samma gång snacka om grinsill...

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Hej!
    Om det är någon som har tid och ork kan ni kanske vara smakråd åt oss? Gå in i galleriet under "catwalk" och kolla in den blåa kortärmade tröjan. Ser den inte lite väl tjejig ut? Elliots blonda lockar hjälper inte till heller

• Marvelina

Det var snällt. Okej, inte tjejig alltså. Jo... lite va? Vet inte om jag ska lämna tillbaka den... Får tjejvibbar av det där lilla hålet liksom. Hade något liknande själv tror jag...

• Marvelina

Har inte kommit vidare där. Han har ju sin molo-fleece, men behöver en skaljacka. Måste ta tag i det...
    Vad har ni andra för regnkläder förresten?

• Marvelina

S3: jag lade ut en omröstning, och det verkar vara en majoritet som tycker den är för tjejig...

• Marvelina

Coop alltså. Tack! Hade faktiskt tänkt kolla på ICA Maxi. Eller tror ni att det blir regnfritt en vecka till så att jag kan kolla i UK..?  

• Marvelina

Skönt ändå Malin att det är klart nu!

Jackinköp... ja, tråkigt nog ser det ut som om Elliot kan ha sin gamla skal/fleece fortfarande (74) så en ny vårjacka är inte nödvändig. F*n! Dessutom har vi molofleecen och en jeansväst från EXIT så jag får väl sansa mig Trist. Sedan har vi allvädersbyxorna från Nanook. Får komplettera med ett galonställ från Coop eller ICA... 

• Marvelina

Jepp! Ska shoppa järnet i England har jag tänkt

• Marvelina

Men gud Anna! Prata med en annan läkare! Direkt!

Tyckte du lät riktigt skum igår... Men skorna står här och väntar på Alice när du mår bättre

• Marvelina
    SkrikandesBlä för visningar! Och dyra lägenheter. Får se om vi någonsin flyttar...

FundersamFick idag lov att köpa ett plaskemanställ från Didriksons då det var det enda som fanns i hyfsad storlek och det regnade när vi gick ut, så jag var säker på att E skulle behöva det redan imorgon. Kommer ut från affären och det är strålande sol... Det var lite dumma storlekar också 80-90-100. Vad har ni för storlek nu? Det fanns bara 90, så vi tog ju det, men det är ju precis lagom nu och lär inte duga i höst. Nog för att man kanske inte är apfattig, så visst kan han få ett nytt i höst, men det känns bara så onödigt. Har ni lite för stora på era? Eller är jag bara snål? Ja ja, få väl sälja det på Tradera sedan då. Vi kutade verkligen runt och letade hela helgen. Ett Babyland, två Coop Forum, ett ICA Maxi och så Barnens Hus där vi till slut fick napp. Är man månne landets sämst organiserade mamma eller..? *suck*

FundersamE har guck i ögonen *blä* någon som vet om det är skillnad på att förkylning sätter sig i ögonen och en regelrätt ögoninflammation och i så fall vad man kan göra åt problemet? Han har ju varit hostig, sedan fått feber som varat i två dygn, börjat snora, fortsatt hosta och nu kom det i ögonen idag. Vad säger ni experter?

Räcka ut tunganNågon som är intesserad av en sväng på Caliente på torsdag (22/3)?
Svar på tråden And more löööve for all of us