Tempo: Jag menade bara att trädgård per automatik inte behöver betyda massa jobb - utan att man själv väljer hur mycket tid man lägga ner. Vi tycker vår trädgård är mysig att vara i också, men gör just nu inte så mycket mer än underhåller den eftersom vi har lite planer för den längre fram. Problemet är att G är en riktig rymmare och vi har visserligen en häck, men garageuppfarten gör att han kan smita, vilket han gör hela tiden. Så tills vårt nya plank kommer upp är det svårt att lägga sig på någon högre nivå än att klippa gräs och vattna.
Balkongen ska jag däremot ta tag i snarast - den sitter utanför vårt sovrum och där ska vi fixa så att vi kan sitta på kvällarna och ha det mysigt när G sover.
Radhus: Ja, det är ju inte som att ha villa, men vi har nog haft tur. Vi har inte snokiga grannar som hänger över häcken eller en massa krav på saker som ska göras, som att umgås för att man bor bredvid varandra. Urk! Det är en soft stämning här. Men vi vill också gärna ha villa längre fram - nu känns det däremot ganska lagom att ha 500 kvm tomt och ett hus som inte tar timmar att städa.
Airbag och bil i framsätet: Jag har för mig att de sade när jag körde Gillingebanan i höstas för mitt körkort att barn inte får sitta där det finns airbags eftersom de inte klarar påfrestningen när den löses ut. Kort sagt - de krossas. Kan ni inte ha båda i baksätet i stället och så ha en spegel där bak? Vad har ni köpt för bil förresten?