And more löööve for all of us
Marv: Snygga bilder på er lgh förresten
Marv: Snygga bilder på er lgh förresten
Uno: Nej, men usch! Stackars dig. Skönt att knotten mår bra - hoppas du mår bättre också. *kram*
Utemöbler: Instämmer om K Rauta (glömde) - där kan man hitta mycket bra till riktigt schysta priser. Och hurra för Blocket säger jag också, där kan man verkligen fynda mycket snyggt som folk köpt dyrt och knappt använt.
Nu har vi förresten köpt skor till G. Fina röda Vincent-sandaler och så ett par söta tygskor med slejf i bästa navystil på Coop (99 kronor, ja tack!). Mörkblå med en liten vit segelbåt. Gilbert blev kär direkt
Har fortfarande inte hittat vita Adidas-skor med blå stripes. De bruna Malin har till Tim är läckra också - Malin var har du köpt dem?
MMT: Ah, naturligtvis. Hur kunde jag glömma La Redoute. Du hade inga problem med stl?
MMT: Tack! Ska absolut kika
Marv: Så länge ens bostad inte ser ut som en bastu (läs furutäckt fjällstuga) så tycker jag furugolv är okej. Många gamla lägenheter i stan har ju det. Men om ni vill ändra det så slipa golven och vitmåla dem - det är snyggt! Vi vitmålade golvet i Gilberts rum (utbyggnad så där låg inte samma golv som i resten av huset) och det blev ett helt annat rum. Sen kan man alltid slipa och betsa ett trägolv och på så sätt ändra färgen utan att byta golvet. Ett ekgolv kan t ex bli mörkare. *Okt, det där sista var till dig*
Grattis Sonia! Ja, var är ni någonstans?
Limpis: Skoj att se dig här igen och skönt att det verkar gå i rätt riktning på hemmaplan.
MinMelvin: Ska strax kika på dina bilder
Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Har varit uppe sedan 05 i morse och på jobbet sedan kvart i sju, jobbat som en tok, åkt hem och hämtat Gilbert och sedan kört till mannens jobb på golfklubben för att hämta honom eftersom vi efter två veckor med två bilar (hans mamma är i Thailand så hennes cab har stått till vårt förfogande) numera bara har en bil. På slingriga vägar upp till golfklubben fick jag:
- Stanna två gånger eftersom Gilbert kastat sin röda mjukishund och gallskrek - lättare sagt än gjort när första sträckan är motorväg respektive motorled där man inte kan stanna.
- Ligga i tre bilköer
- Väja för en mötande buss på en supersmal väg - jag saktade ner, bussen gjorde inte det
- Väja för en häst
- Krypköra på slingrig och smal landsväg bakom en STOOOOOOOR timmerbil *suck*
- Och kört landsvägsrally på slingriga vägar, vilket var så kul att jag missade sista avfarten och fick köra ytterligare tre kilometer innan det gick att vända (Precis som landsvägskörningen i bilskolan).
Är fortfarande pigg, märkligt nog Går nog på någon slags överväxel. Måste hålla mig vaken för övrigt - det är ju både Ugly Betty och House i kväll
Ha en bra kväll alla
Tempo: Ha en underbar resa
Namnsdag för Majken - GRATTIS!
Tempo: Låter som ni haft det wonderful i NY Njut av lyxhemmadagen nu.
Perkan: Ja, Korsika vill jag också till - låter supermysigt.
050930: Ska bli skoj att få hem er igen Det där med cd i bilen ska jag ta till nästa gång G och jag ska ut på vägarna.
Marv: Hur gick visningen?
Gilbert babblar mest hela tiden i långa haranger, men det är rappakalja förutom mamma, pappa, titta, tack, där och voff, voff till alla fyrbentingar han ser. Och så flåsar han och rynkar på sin lilla näsa när man frågar vad kaninen säger Väldigt sött!
Är för övrigt hemma och vabbar idag eftersom G åkt på öroninflammation och äter pencillin sedan i söndags. Han börjar bli bättre men man märker att han inte orkar med så mycket för han sover och sover.
Ha en bra dag alla