Fredag och trött - G:s baskelusker hittade till mig också och trots att jag inte dras med öroninflammation så bultar det i bihålorna och öronen och halsen är lite tjock. Dessutom är jag sjukt trött och sover massor. Det blir en väldigt lugn helg... och i kväll vill jag bara sjunka ner i soffan framför en bra film. Några bra tips?
Små knyten: En kollega kom förbi med sin 1,5-månaders dotter i går som nog var det sötaste jag sett i bebisväg.
Lystrar dessutom till ett favoritnamn - Lilly - som vi hade på tapeten till G om han varit en tjej. Hilfe, vad sugen jag blev...
Närmsta veckorna väntar ett par riktigt roliga jobbprojekt plus ett antal uppföljningar av G - öronläkaren och barnmottagningen för hans allergier. Vi var och vägde och mätte honom i måndags eftersom han haft det så tufft i höst/vinter och rasat så mycket i vikt, men nu hade han lagt på sig åt alla håll och kanter och kurvorna stack i väg. Hurra!
Sitter och planerar för en "oss-helg" i slutet av augusti/början av september. G får vara hos mina föräldrar medan jag och mannen tar en weekendresa. Barcelona, Rom eller Paris står på tapeten
Alla tips på riktigt bra hotell tas emot tacksamt!
Ha en bra helg alla