• Perkan

And more löööve for all of us

Sömnstrul... hur många nätter har Tuva sovit i sin egen säng? Inte många!!! Max 5 under sina 19 snart 20 månader Nu vaknar hon bara tidigare och tidigare (igen!), antar att det är ljuset på morgonen som ställer till det....  Har helt enkelt gett upp!

• Perkan

Här är det kl 5!!!!! Ni har ju rena rama sovmornarna!!!

• Perkan

Åhhh Y är precis som J för dig Anna28 - det får mig att känna mig "hård och dum" ibland mot Tuva

Kul med "ev" nytt boende Marv! Jätte fin lägenhet

• Perkan

Härligt ställe 050930, men du - öva bara nu och drick en massa champagne!

Kul okt76 att det går så bra med lägenheten!

Åh vad tråkigt att ni är i England nästa helg Marv - NOT!

Var också på teater igårkväll, varför går man inte på det oftare? Var jätte trevligt men riktig lång pjäs, 4 h!!! Rekommenderas varmt - "Jösses Flickor" - återkomsten på Stadsteatern.

Välkommen till tidiga mornar MM! Inte så kul dock, men men....

Tyvärr Uno så är vi borta nästa helg också fast inte utomlands, tyvärr

• Perkan

Vattkoppor har kommit till familjen!!!!!!! Stora tjejen har fått det  så nu är det bara fråga om när och INTE OM Tuva får det. Nu är det bara att vänta och se, men bättre att få det nu än när man blir äldre..... Så om någon vill få det så säg till så kan vi fixa till det

• Perkan

NEJ - JAG ÄR INTE GRAVID!!!!!! Det blev cider och sedan en pepsi..... var inte så sugen på vin - faktiskt. Men drink på Pause är ALDRIG fel!

Vi har lämnat bort Tuva 2 eller 3 hela helger, det har gått hur bra som helst!!! Tror att det är mest vi själva som nojjar oss!

I helgen ska mamma ha Tuva lördag till söndag då jag ska fixa överaskningsfest för Yngvar som fyller 35 år! Ska bli hur kul som helst och han anar ingenting! Hållt på att försäga mig i flera veckor!

Jag kommer gärna Anna28! Men du, är det okej att jag tar med mig kaffet själv?

Kul med UL Tempo! Åh vilken skön dag det lät som. Jag gick kl 12 från jobbet, har handlat inför imorgonkväll å gömt undan allt

Smärta Marv? Det lät inte så bra! Trist att lämna E till dagiset utan assistent fast det gick säkert jätte bra så svider det i en moders hjärta.

• Perkan

Tack för tips om biltema å annat! Ha en toppen resa Marv!
    Åh vad härligt med lite egentid ibland, för shopping å annat Tempo!

Älskar verkligen den här tiden! Att kunna klä oss lite lättare (har avskytt dessa vinterutstyrslar till framförallt Tuva!!!) och bara vara i parker och mysa i solen.

Här väntar vi på vattkoppor men ännu inga i sikte - inkubinationstid är iofs 10-20 dgr. Stora tjejen kunde gå på dagis igår, jag var hemma i onsdags och vabbade med henne vilket var hur nice som helst då vi kunde vara ute och så. Säkerthetsdag bara, då alla koppor nästan hade skorpor redan då. Hade även Tuva hemma från dagis då tjejerna har så kul ihop = jobbig vab-dag - NOT!

Idag är jag hemma med Tuva från dagis då hon var riktigt förkyld och hostig, relativt pigg tills nyss då hon självmant gick till sängen för att sova :-0 Var även jätte varm inatt så hon fick en alvedon.

Hoppas alla får en riktigt trevlig helg och att alla sjukdomar försvinner!!!

• Perkan

Haha undra vad hon fått dom generna ifrån?

Åhh vad söta dom är allihopa!!!!!!!!

Svar på tråden And more löööve for all of us